» پیشخوان » غرب با شعار حجاب اجباری فتنه ایجاد می‌کند
پیشخوان - سلماس - سیاسی
امام جمعه سلماس:

غرب با شعار حجاب اجباری فتنه ایجاد می‌کند

دی 22, 1402 40

امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه، دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد، گفت: امروز غرب با شعار حجاب اجباری سعی در ایجاد فتنه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از سلماس پیام، سید ابراهیم طباطبایی امام‌جمعه شهرستان سلماس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) سلماس برگزار شد، اظهار کرد: کشف حجاب از توطئه‌های انگلیس بود که توسط رضاخان به اجرا درآمد و لکه ننگی در تاریخ این کشور برای مزدوران وابسته رژیم گذشته تلقی می‌شود، امروزه غرب با شعار حجاب اجباری سعی در ایجاد فتنه دارد.

امام‌جمعه سلماس گفت: مسئله حجاب نفی حکم ضروری در اسلام نیست؛ بلکه سران استکبار جامعه بشریت را هدف قرار داده‌اند و تا زمانی که بنیان خانواده را متزلزل نکنند، دست‌بردار نیستند.

وی افزود: دشمن با برنامه و با استفاده از مسیرهای آسان، بی‌حجابی را رواج می‌دهد؛ لذا بی‌تفاوتی به این موضوع بسیار خطرناک است.

طباطبایی ادامه داد: دشمنان از گذشته سعی داشته‌اند تا این نماد را از مسلمانان بگیرند و در حال حاضر هم با استفاده از رسانه‌های مختلف به فکر مقابله باحجاب و اسلام هستند.

امام‌جمعه سلماس تأکید کرد: باید در باب فلسفه و چرایی حجاب توسط والدین و مسئولان اطلاع‌رسانی کامل و جامع به جوانان و نوجوانان صورت گیرد. پوشش و حجاب برای حیات اجتماعی و فردی جوامع مختلف امری ضروری است، به‌طوری‌که تمام ادیان مردم خود را به‌سوی عفت و پاک‌دامنی فرامی‌خوانند.

وی بیان کرد: مردمی که زیر فشار دشمن، عفت خود را حفظ کردند هیچگاه خواهان تمدن بی‌ریشه غرب نبوده و امروز هم با تمام وجود خواهان برخورد با پدیده بدحجابی و بی‌عفتی هستند.

طباطبایی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: شرکت و حضور پررنگ در انتخابات، دخالت در سرنوشت خود و کمک به آبادانی و امنیت کشور و تلاش برای روی کارآمدن افراد لایق و شایسته است.

امام‌جمعه سلماس گفت: امروز دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال کاهش مشارکت است، ملت مسلمان ناامید نخواهد شد؛ زیرا یاس و ناامیدی مختص کافران است و ضرورت دارد در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم.

وی تأکید کرد: شرکت‌نکردن در انتخابات یعنی حق خود را به دیگران واگذارکردن و کنار کشیدن از انتخابات، یعنی همه فرصت‌ها را از خود سلب‌کردن است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×