» اخبار استان » بوکان » غرق شدگی جان دو نفر را در بوکان گرفت
بوکان
بوکان

غرق شدگی جان دو نفر را در بوکان گرفت

تیر 10, 1402 70

رئیس فوریت‌های پزشکی بوکان از مرگ دو نفر به علت غرق شدگی در آب های این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی‌پرس، غروب روز جمعه یک جوان ۲۱ ساله اهل سقز در حوالی روستای لگز در سد بوکان و همچنین جوان ۲۰ ساله بوکانی در رودخانه زرینه رود به علت غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

رئیس فوریت‌های پزشکی بوکان دراین‌خصوص به خبرنگار ما گفت: دو جوان سقزی و بوکانی در بعدازظهر و شب جمعه به علت غرق‌شدن در آب‌های بوکان جان خود را از دست دادند.

قاسمی افزود: جوان ۲۰ساله بوکانی اولین قربانی آب‌های این شهرستان در روز جمعه بود که به علت عدم آشنایی با شنا در رودخانه زرینه‌رود جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: تنها باگذشت چند ساعت متأسفانه یک جوان ۲۱ساله سقزی نیز به علت عدم آشنایی با شنا در دریاچه پشت سد شهید کاظمی غرق شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی بوکان عنوان کرد: جسد هر دو فرد فوت شده توسط غواصان کانون امداد و نجات ساتیار بوکان و غواصان آتش‌نشانی سقز کشف شدند.

وی تصریح کرد: انجام احیاء قلبی ریوی بر روی جوان غرق شده در رودخانه زرینه‌رود توسط غواصان کانون انجام گرفت؛ ولی متأسفانه به علت مدت‌زمان طولانی ماندن زیر آب، وی قبل از رسیدن اورژانس جان خود را ازدست‌داده بود.

وی افزود: هنگام رسیدن آمبولانس‌ها پس از بیرون آوردن اجساد توسط نیروهای امدادی، فوت آنان توسط فن‌ورزهای اورژانس تأیید شد.

قاسمی تصریح کرد: علی‌رغم هشدارهای دائم و جدی مبنی بر عدم شناکردن در محل‌های پر خطر همچون سد شهید کاظمی، رودخانه زرینه‌رود و سد خراسانه، متأسفانه مردم به هشدارها توجهی نکرده و این‌چنین حوادث تلخی را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×