» اخبار استان » پلدشت » فتح خرمشهر امداد و نصرت الهی بود
پلدشت - گفتگو
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

فتح خرمشهر امداد و نصرت الهی بود

خرداد 3, 1402 60

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: سوم خرداد جلوه ای از امداد و نصرت الهی بود و پروردگار این پیروزی‌ها را نصیب ملت ایران کرد.

به گزارش حرف رک به نقل از آراز سسی؛ سرهنگ پاسدار موسی عطاری با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: تاریخ درخشان دفاع مقدس و جمهوری اسلامی روزهای زیادی همچون روز مقاومت، ایثار و پیروزی دارد و به روایتی هر روز ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته نمونه از مقاومت، ایثار و پیروزی بوده است.

 وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دوره بازسازی غرور ملی، اعتمادبه‌نفس ایرانیان با توکل به خداوند متعال بود، تصریح کرد: در تقویم و تاریخ این‌گونه حماسه‌ها برجستگی‌های خاص خود را دارد.

 وی اظهار کرد: سوم خرداد ایام‌الله است و پروردگار این پیروزی‌ها را نصیب ملت ایران کرد و رزمندگان اسلام هم این را می‌دانستند و در اولین گام پس از پیروزی و آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع نماز شکر به جا آورند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به شعار ما متحدیم افزود: دشمن توانایی ملت ایران را در جنگ سخت خوب درک کرده است و تمام توان خود را در جنگ نرم و ترکیبی بکار گرفته است؛ ولی به لطف خدا و بصیرت ملت ایران در این جبهه هم شکست‌خورده و می‌خورد و پیروزی نهایی از آن ملت بصیر، بزرگ و ولایت‌مدار ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×