» اخبار استان » میاندوآب » آزادسازی خرمشهر برخلاف معادلات عادی نظامی و سیاسی دنیا بود
میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

آزادسازی خرمشهر برخلاف معادلات عادی نظامی و سیاسی دنیا بود

خرداد 3, 1402 30

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: با آزادسازی خرمشهر علاوه بر برهم‌خوردن معادلات نظامی و سیاسی جهان، تأثیرگذاری ایران اسلامی نیز در دنیا روشن شد.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر؛ روز ایثار، مقاومت و پیروزی، اظهار کرد: صدام باهدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و با پشتیبانی دنیای استکبار دست به تهاجم نظامی علیه ایران زده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که مورد حمایت استکبار جهانی نیز بود، ایستادند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس، گفت: نصرت الهی نیز شامل حال رزمندگان اسلام شد و خرمشهر باقدرت و صلابت آزاد شد.

پیری با بیان اینکه فتح خرمشهر، تمام معادلات نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد، تصریح کرد: با آزادسازی خرمشهر علاوه بر برهم‌خوردن معادلات نظامی و سیاسی جهان، تأثیرگذاری ایران اسلامی نیز در دنیا روشن شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «ان تنصرالله ینصرکم» و ما تحقق این وعده الهی است را در خرمشهر و در دوران دفاع مقدس دیدیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند که خرمشهرها نیز در پیش داریم که باید فتح شوند، اظهار کرد: وعده الهی؛ حکومت صالحان بر روی زمین است و ان شالله باصلابت و روحیه انقلابی و مردمی و تاسی از امدادهای غیبی در راه فتح خرمشهرها قدم برخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×