» اخبار استان » بوکان » قصور و کم‌کاری مدیران در بوکان قابل قبول نیست
جلسه شورای اداری
بوکان - پیشخوان

قصور و کم‌کاری مدیران در بوکان قابل قبول نیست

خرداد 2, 1402 20

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: اولویت تمام مدیران شهری در بوکان باید در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات و گرفتاری‌های آنان باشد و کم‌کاری از هیچ مدیری در این راستا قابل‌قبول نیست.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی‌پرس؛ خشایار صنعتی فرماندار بوکان در جلسه شورای اداری ضمن تبریک روز مقاومت و پیروزی و آزادسازی خرمشهر گفت: بی‌تردید آزادسازی خرمشهر یک سند تاریخی افتخارآفرین در تاریخ ایران است که در دوران حیات ما به ثبت رسیده است.

وی افزود: ما در جنگ تحمیلی با دستان خالی خاک کشور را در حالی حفظ کردیم که تمام ابرقدرت‌های بزرگ با رژیم بعث صدام حسین در حال همکاری لجستیکی و اطلاعاتی بودند.

فرماندار بوکان افزود: این افتخارات و دستاوردهای بی‌نظیر دوران هشت سال دفاع مقدس مدیون رشادت‌ها، استقامت‌ها و دلاورمردی‌های مردان و زنان این سرزمین بود که باروحیه جهادی خود برای دفاع از این مرزبوم از جان خود مایه گذاشتند.
صنعتی تصریح کرد: اکنون نیز جامعه برای پشت سر گذاشتن مشکل‌ها به مدیرانی از نسل فاتحان خرمشهر نیاز دارد، پس لازم است که همه مدیران شهری و نیروهای تحت امر آنان با روحیه‌ای جهادی برای رفع چالش‌های موجود شهرستان پای‌کار باشند.

سرپرست فرمانداری بوکان عنوان کرد: اولویت تمام مدیران شهری در بوکان باید در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات و گرفتاری‌های آنان باشد و کم‌کاری از هیچ مدیری در این راستا قابل‌قبول نیست.

صنعتی در همین خصوص ادامه داد: پایش‌های متنوعی در حوزه مدیریت شهرستان توسط کارشناسان انجام شده و برنامه‌های کاری ادارات برای سال جاری نیز دریافت شده و قطعاً ما پیگیر این تعهدات خواهیم بود.

وی با تأکید دوباره بر پاسخگوی مسئولان به مردم متذکر شد که مسئولان باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم باشند و نباید شخصی بدون پاسخ از یک نهاد یا اداره خارج شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ادارات شهرستان وظایف روتین خود را مدیریت کنید و اولویت کاری را در حل چالش‌های حوزه مدیریت خود ببینند تا بتوانیم با همکاری ارگان‌های دیگر شهرستانی شاهد کاهش مشکلات شهرستانی باشیم.

خشایار صنعتی در ادامه باتوجه‌به اقدامات بسیار خوب دولت در شهرستان گفت: ادارات باید به‌صورت ویژه روابط‌عمومی‌های خود را فعال کنند تا بتوانند اقدامات و فعالیت‌های چشمگیر دولت را در سطح عمومی به‌صورت روزانه انعکاس دهند.

سرپرست فرمانداری بوکان ادامه داد: در چند ماه گذشته برنامه‌های بسیاری برای کاهش رفع محرومیت از چهره شهرستان اتخاذ شده است که امیدواریم در هفته‌های آتی شاهد عملیاتی‌شدن این برنامه‌ها از سوی شهرداری و ارگان‌های خدمت‌رسان و دیگر ادارات سطح شهرستان بخصوص در حوزه راه‌های روستای، باز کردن گره‌های کور ترافیکی و زیباسازی شهری باشیم.

صنعتی عنوان کرد: ادارات خدمات‌رسان وظایف و تعهدات خود را پیگیر باشند؛ زیرا ما پای تعهدات خود به مردم هستیم و از هیچ مدیری قبول نخواهیم کرد که در این حوزه از خود کم‌کاری نشان دهد.

وی در ادامه گفت: پایش‌ها در سطح مدیریت شهری انجام شده و کم‌کاری‌ها و مشکلات ادارات احصا و به مدیران ابلاغ شده و در صورت ادامه این رویه از راه کارهای قانونی استفاده خواهد شد.

سرپرست فرمانداری بوکان گریزی به جابه‌جایی مدیران شهرستانی نیز زد و عنوان کرد: ما خلأ در آموزش‌وپرورش شهرستان را به عهده اداره کل استان گذاشتیم و با گفت‌وگوی انجام شده امیدواریم تا پایان خرداد شاهد اقدامات مدیرکل در حوزه آموزش‌وپرورش بوکان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده بسیار نزدیک پذیرایی وزیر اقتصاد در بوکان خواهیم بود که امیدواریم این سفر برکات بسیار خوبی برای بوکان داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×