» اخبار استان » پیرانشهر » لزوم احداث نانوایی در روستاهای صعب‌العبور اشنویه
پیرانشهر - پیشخوان
فرماندار پیرانشهر مطرح کرد:

لزوم احداث نانوایی در روستاهای صعب‌العبور اشنویه

دی 17, 1402 30

فرماندار پیرانشهر گفت: به‌منظور حل مسائل توزیع نان در روستاهای صعب‌العبور، شورای آرد و نان می‌تواند در ایجاد نانوایی‌ها در این مناطق نقش مؤثری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز کارگروه آرد و نان شهرستان پیرانشهر به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات آرد و نان شهرستان، توزیــع سهـمیه نانوائی‌ها، مشکل توزیع نان در روستاهای صعب‌العبور و احداث نانوایی‌ها در این روستاها، به ریاست خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

خضر کاک درویشی در مورد مسئله آرد و نان شهرستان گفت: یکی از مسائل مهم در این شهرستان، مسئله توزیع سهمیه نانوایی‌ها است. این موضوع می‌تواند تأثیر فراوانی بر روند توزیع نان در این منطقه داشته باشد. برای حل این مشکل، لازم است که شورای آرد و نان بهبودی عمده در سیاست‌ها و رویه‌های توزیع سهمیه نانوایی‌ها ایجاد کند. این اقدام باعث افزایش کارایی و عدالت در فرایند توزیع نان در این شهرستان می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این شهرستان، مشکلاتی همچون توزیع نان در روستاهای صعب‌العبور بخصوص در فصول سرد سال  وجود دارد. این مسئله می‌تواند به دلیل فاصله بیشتری که بین این روستاها و نانوایی‌ها شهر و سایر روستاهای اطراف وجود دارد، به وجود آید.

درویشی بیان کرد: یکی از راهکارهای ممکن برای حل این مسئله، احداث نانوایی‌ها در این مناطق است. با ایجاد نانوایی‌ها در روستاهای صعب‌العبور، می‌توان از این مشکلات جلوگیری و تضمین کرد که نیازهای مردم این مناطق نیز برطرف شود. این امر نیازمند همکاری میان شورای آرد و نان، دستگاه‌های اجرایی و مردم روستاها است.

فرماندار پیرانشهر افزود: وظیفه شورای آرد و نان در پیرانشهر بسیار حیاتی است. این شورا مسئول بررسی وضعیت بازار، تأمین نانوایی‌ها با آرد تولیدی و توزیع عادلانه نان بین مردم است.

درویشی تصریح کرد: شورای آرد و نان باید سیاست‌های مؤثری را برای توزیع سهمیه نانوایی‌ها تدوین کند و نظارت مناسب بر این فرایند داشته باشد همچنین، به‌منظور حل مسائل توزیع نان در روستاهای صعب‌العبور، این شورا می‌تواند در ایجاد نانوایی‌ها در این مناطق نقش مؤثری داشته باشد.

وی در پایان گفت: به‌منظور حل مسائل و مشکلات مربوط به آرد و نان در شهرستان پیرانشهر، اقدامات متعددی موردنیاز است. همکاری میان شورای آرد و نان، دستگاه‌های اجرایی و مردم شهرستان باعث می‌شود که راهکارهای سازنده‌تری برای حل این مشکلات اجرا شود و این امر بهبود چشمگیری در وضعیت توزیع نان در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×