» اجتماعی » دولت ۵ هزار نخبه جذب می‌کند
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک

دولت ۵ هزار نخبه جذب می‌کند

اردیبهشت 18, 1402 60

به گزارش پایگاه خبری حرف‌رک، علی بهادری امروز دیدار با دانشجویان که در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه با حضور دانشجویان برگزار شد، با اشاره به تدوین آیین‌نامه‌ای برای جذب نخبگان از سوی دولت افزود: جذب پنج هزار نخبه با معرفی بنیاد ملی نخبگان در کنار سایر برنامه‌های عادی دولت، برای جذب جوانان است.

وی در خصوص موضوع راه‌اندازی وزارت بازرگانی و انتقاداتی که از سوی دانشجویان به آن شد، گفت: در اولین دیدار دولت و مجلس نگاه ما این بود که نیازمند وزارت بازرگانی هستیم و چندین جلسه هم به موضوع پرداخته شد و در حال حاضر از سوی مجلس در دست بررسی است.

سخنگوی دولت همچنین در خصوص عدم حضور مسوولان استانی در فضای دانشگاهی اظهار کرد: ما از این امر استقبال می‌کنیم ولی امروز علت عدم حضور استاندار آذربایجان‌غربی، همراهی معاون اجرایی رییس‌جمهور بود.

وی با بیان اینکه تورم کلی کشور بر قیمت کالاهای اساسی تاثیرگذار است، افزود: سیاست‌های دولت منجر شد تولید گندم ۶۰ درصد بیشتر شود و تولید عموم کالاهای اساسی نیز از ۱۵ درصد به ۳۰ درصد رسیده و توسط دولت خریداری شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: گفتمان دولت سیزدهم روشن و جهت‌گیری آن بر محور عدالت است و در جهت حل مشکلات کشور برنامه‌ریزی دارد.

بهادری جهرمی اظهار کرد: دانشجویان باید تمرکز خود را به مباحث اصلی و اهم معطوف کنند و درگیر مسایل حاشیه‌ای و فرعی نشوند، چرا که آینده‌ای بهتر در توجه به موضوعات مهم محقق می‌شود.

در این جلسه تعداد قابل توجهی از دانشجویان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و بخش اعظمی از وقت سخنگوی دولت به دانشجویان برای بیان نقطه نظرات اختصاص یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×