» تیتر یک » «ماکو» دروازه صادرات و واردات کشور است
تیتر یک - ماکو

«ماکو» دروازه صادرات و واردات کشور است

اردیبهشت 21, 1402 60

به گزارش حرف رُک به نقل از مرزداران، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در سفر خود به منطقه آزاد ماکو از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب ماکو بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: منطقه آزاد ماکو باتوجه‌به شرایط خاص، مرزی و دارابودن پرونده‌های سنگین در حوزه گمرک باید از لحاظ قضایی تقویت شود.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری افزود: باتوجه‌به اینکه بزرگ‌ترین گمرک زمینی کشور در منطقه آزاد ماکو واقع شده و دروازه صادرات و واردات کشور این منطقه می‌باشد، دارای اهمیت بوده و باید برای حُسن جریان امور گمرکی و خدمات قضایی در آن نظارت تقویت شده و به طور مستمر این روند مورد نظارت قرار گیرد.

دادستان کل کشور با حضور در شعب محاکم این شهرستان، تعدادی از پرونده‌های بازپرسی و محاکم را مورد بررسی قرار داده و ضمن گفت‌وگو با مراجعان کیفیت رسیدگی‌ها و میزان خدمات‌رسانی قضایی و همچنین رضایتمندی مردم را در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب ارزیابی کرد.

همچنین حجت‌الاسلام منتظری با حضور  با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کرد.

دادستان کل کشور ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام ماکو و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهدا الگو و اسوه ایثار و فداکاری هستند که از جان خود برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب با رهبری ولایت‌فقیه و پیر جماران گذشتند.

وی افزود: ما نیز به تاسی از شهدا باید روحیه جهادی و ایثار را در کارهای خود برای عزت بیش‌ازپیش کشور و این انقلاب مردمی بکار ببندیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×