» اخبار استان » بوکان » مجمع عالی بسیج بوکان نقطه وحدت مسئولان و نخبگان است
بوکان
بوکان - فرهنگی
فرمانده سپاه بوکان مطرح کرد:

مجمع عالی بسیج بوکان نقطه وحدت مسئولان و نخبگان است

آذر 19, 1402 20

فرمانده سپاه بوکان در پنجمین مجمع عالی بسیج شهرستان، مجمع عالی بسیج را نقطه وحدت مدیران، نخبگان و مردم در راستای حل چالش‌های موجود در این شهر دانست.

به گزارش حرف رک به نقل از بوکان‌هه‌وال؛ پنجمین مجمع عالی بسیج شهرستان بوکان روز یکشنبه ۱۸ آذرماه با حضور اعضای شورای تأمین و اداری، نخبگان و هیئت‌های علمی دانشگاه‌های بوکان و بسیجیان این شهرستان در سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان در این مراسم اظهار کرد: مجمع عالی بسیج تنها برای کمک به مدیران به‌ویژه در این دولت انقلابی تشکیل شده است.

سهراب سعیدی افزود: کارگروه‌ها با حضور جمع نخبگانی، بسیاری از چالش‌ها و مشکلات جامعه را احصا کرده و آنان را در قالب برنامه‌های مدون و راهکار گونه ارائه کرده‌اند.

وی افزود: بسیج بدون منت وارد میدان شده تا بتواند جدای از ایجاد وحدت و همگرایی میان مسئولان و مردم، گام‌های بسیار مهمی در راستای حل چالش‌های موجود، با هم‌فکری آحاد جامعه بردارد.

سعیدی عنوان کرد: ما مشکل غیرقابل حلی در کشور نداریم، تنها برای رفع آنان به مدیران جهادی نیاز داریم و خوشبختانه بسیاری از مدیران ما دارای چنین خصوصیاتی هستند.

وی تصریح کرد: شهرستان بوکان با عنوان دومین شهرستان پرجمعیت مدیران جهادی و بسیجی می‌خواهد؛ زیرا تلاش برای خدمت به مردم یک موهبت الهی است.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: ما در این مجمع به این مهم رسیدیم که با همدلی و وحدت در میان مسئولان، نخبگان و مردم می‌توانیم شاهد پیشرفت شهر باشیم

سعیدی تصریح کرد: وقتی مدیران شهری از دادستان گرفته تا شهردار از مسئولان استانی برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم مطالبه‌گری می‌کنند نشان از وحدت مجموعه مدیریتی برای پیشرفت بوکان است

این مسئول نظامی در بوکان عنوان کرد: مردم با حضور بی‌نظیر خود در برنامه‌های ملی یک پیام آشکار دارند و آن‌هم رفع چالش‌های ویژه شهرستان توسط مدیران و مسئولانی است که برای خدمت برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: جهاد برای تحقق آرمان‌های امامین انقلاب از مهم‌ترین علت تشکیل مجمع عالی بسیج است.

سعیدی افزود: ما در اتاق فکرهای خود هر آنچه لازم باشد برای پیشرفت شهرستان احصا کردیم و آن را بدون هیچ منت و هزینه‌ای در اختیار مسئولان اجرای شهرستان گذاشته و خواهیم گذاشت.

در ابن مراسم امام‌جمعه بوکان در سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات بسیج در این شهرستان گفت: کسی که در راستای حل چالش‌های مردم گام بر‌می‌دارند و شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا گره از مشکلات جامعه باز کند اجر جهاد را برای خود خریده است.

ماموستا ملا عباس احمدی افزود: همه باید تلاش کنیم تا فقر و بیکاری را در جامعه ریشه‌کن کنیم و این وظیفه همه ما است که این چالش را با وحدت و برادری و البته کار شبانه‌روزی حل کنیم.

وی ادامه داد: بسیج طی چهار دهه گذشته و در تمامی حوادث مختلف همراه و هنگام با ملت و مردم بوده و در این راه شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر حرکت کرده است.

امام‌جمعه بوکان خاطرنشان کرد: عمل به دستورات قرآن کریم و فرمایشات پیامبر اکرم سبب می‌شود ما تنها دغدغه مردم را داشته باشیم

در ادامه فرماندار بوکان خشایار صنعتی نیز در سخنانی گفت: وقتی صحبت از بسیج می‌شود، این مهم در ذهن تداعی می‌گردد که با یک سازمان نظامی با لباس خواص و قانونی ویژه نیروهای نظامی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: ولی با نگاهی به اقدامات و شاخصه‌های بسیج می‌توان گفت که بسیجی یک فرهنگ در میان مردم ایران اسلامی در همه حوزه‌ها است.

صنعتی ادامه داد: روحیه اخلاص و ازخودگذشتگی ایرانیان طی قرن‌های مختلف را می‌توان امروز در بدنه بسیج به عینه مشاهده کرد.

فرماندار بوکان عنوان کرد: امروز در اقصی‌نقاط جهان افراد و گروهی هستند که با تاسی از جمهوری اسلامی و فرهنگ بسیجی در برابر ظلم و داد ایستاده‌اند.

صنعتی تصریح کرد: امروز با طرح گام دوم انقلاب و جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه ما به‌عنوان مدیران جمهوری اسلامی در برابر مردم چندبرابر شده است.

وی افزود: از مدیران و کارگزارانی که در ارگان‌های مختلف سطح شهرستان کار می‌کنند انتظار می‌رود مرز تردید با دشمن را روشن نمایند؛ زیرا امروز صراحت و رک‌گویی وظیفه همه دست‌اندرکاران است.

فرماندار بوکان با شمردن چند شاخصه مدیر انقلابی گفت: مشورت‌پذیری، قدرت تصمیم‌گیری، ولایت‌مداری، جهادی عمل‌کردن، دارای برنامه تعریف شده در حوزه کاری و عاشق مردم بودن از شاخصه‌های یک کارگزار انقلابی است و اگر مدیری این داده‌ها را نداشته باشد قطعاً سیستم ما برای پیشرفت را دچار آسیب می‌کند.

وی ادامه داد: ما باید مطالبات و شبهات مردم را جواب دهیم، در غیر این صورت این دشمن است که سوار بر افکار عمومی می‌شود و آنگاه غبار حقایق را در خود می‌بلعد.

خشایار صنعتی تصریح کرد: ما بنا نداریم پرچم آرمان‌خواهی را بر زمین بیندازیم؛ بلکه باید با تمام توان و حتی نثار جان و خون خود این مهم را برافراشته نگه داریم.

فرماندار بوکان عنوان کرد: باید از حلقه‌های میانی و نهادهای مردمی در راستای حل چالش‌های موجود استفاده کنیم کمااینکه مهم‌ترین شعار دولت مردم‌محوری است.

صنعتی گفت: امید آفرینی در میان مردم باید همیشه جز اولویت‌های اصلی مدیران در سطح شهرستان باشد.

خشایار صنعتی افزود: کارگروه‌ها در شهرستان باید در راستای تحقیق و مطالبه در حوزه‌های مختلف و در چهارچوب قانون عمل کند در غیر این صورت چالش‌های جدیدی در جامعه ایجاد می‌شود که برای حل آنان هزینه‌های چندبرابری نیاز خواهد بود.

فرماندار بوکان در خصوص انتخابات پیش‌رو نیز عنوان کرد: همه ما در خصوص انتخابات مسئول هستیم و در راستای پیشرفت جامعه نیاز است مشارکت‌های مطالبه‌گرانه و گروهی داشته باشیم

خشایار صنعتی تصریح کرد: نماینده‌ای که با رای مردم انتخاب خواهد شد قطعاً خود را پاسخگو به مشکلات و چالش‌های حوزه انتخابیه می‌داند.

وی افزود: انتظار است نخبگان، رسانه‌ها و عموم مردم در حوزه انتخابات وارد گود دشمن نشوند و با مطالبه‌گری در چهارچوب قانون سؤالات خود را از نامزدها و کاندیدهای مختلف پرسیده و وی را مسئول به پاسخگویی کنند.

در ادامه رؤسای کارگروه‌های اقتصاد و زیربنایی، فرهنگ و سلامت به ارائه راهکار خود در خصوص موضوعات مطرح شده پرداختند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×