» اخبار استان » مراسم گرامیداشت روز کارگر در کارخانه قند پیرانشهر برگزار شد
اخبار استان - پیرانشهر

مراسم گرامیداشت روز کارگر در کارخانه قند پیرانشهر برگزار شد

اردیبهشت 11, 1402 60

به گزارش پایگاه خبری حرف رک به نقل از روژنیوز؛ در ابتدای این مراسم «جعفری» مدیرعامل کارخانه قند پیرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، مقام کارگر را نماد زحمت و تلاش در عرصه تولید و موتور اصلی محرک اقتصاد کشور دانست و افزود: قشر کارگر زحمتکش‌ترین قشر در جمهوری اسلامی است و باید توجه خاصی به این قشر و برطرف‌کردن مشکلات معیشتی آنان نمود.

در ادامه «تالانه» رئیس شورای کارگری کارخانه قند پیرانشهر در این مراسم با قرائت یک متن به نمایندگی از جمع کارگران، زحمات کارگران و صبرشان در مشکلات معیشتی و فداکاری خانواده کارگران را تشریح و بیان کرد: کارگران مشکلات زیادی دارند و از مسئولین شهرستانی و استانی درخواست داریم که به مشکلات ما توجه کنند و نگذارند که دشمنان نظام از مشکلات ما سوءاستفاده کنند و برای حقوق، خوراک، پوشاک و مسکن کارگران زحمتکش چاره‌اندیشی کنند.

کاک درویشی فرماندار پیرانشهر در مراسم یادواره شهدای کارگر در خانه قند افزود: این روز بهانه‌ای است برای تجلیل از مقام کار و کارگر هست وگرنه هر ر، روزکار و کارگر هست کشور برای حیات خود به کار و کارگر نیازمند هست و تمام پیشرفت اقتصادی مستلزم حضور فعال این قشر زحمت‌کش هست و کارگران پرچم‌دار رشد تولید بوده و نگاه رهبری و نظام اقتصادی کشور به شما هست.

وی با بیان اینکه «مهم‌ترین مشکل کارگران مسکن هست و دولت مصمم به پیگیری و رفع آن است»، تصریح کرد: مشکلاتی وجود دارد و این را قبول داریم؛ اما این مشکلات مثل همیشه با تلاش مضاعف کارگران باعث نشده تا تولید کشور دچار اخلال شود و جا دارد از این زحمات شبانه‌روزی‌تان به‌عنوان نماینده دولت در پیرانشهر تقدیر و تشکر کنم.

در پایان مراسم تعدادی از مدیران بخش‌های کارخانه و از کارگران موفق و نمونه و همچنین نفرات برتر مسابقات ورزشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×