» پیشخوان » مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در تکاب برگزار شد
سوم خرداد
پیشخوان - تکاب

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در تکاب برگزار شد

خرداد 4, 1402 50

به مناسبت سالروز حماسه آزادی خرمشهر، یاد و خاطره تنها شهید این عملیات در تکاب گرامی داشته شد.

به گزارش حرف رک به نقل از شیز، به مناسبت سالروز حماسه آزادی خرمشهر، یاد و خاطره شهید محمدصادق فرزامی تنها شهید این عملیات در تکاب گرامی داشته شد.

 سرهنگ علیرضا سرتیپی در آیین یادواره تنها شهید آزادی خرمشهر و ۴۵۳ شهید سرافراز تکاب گفت: شهدا گل‌واژه‌های این نظام و انقلاب‌اند و با خون سرخ خویش تثبیت نظام و پایداری مقاومت ملت ایران را رقم زدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب افزود: امروز راه و مرام شهدا و آرمان بلندشان آرمان حقیقی ماست و تا آخرین قطره خونمان بر راه پاک شهدا و آرمان مقدسشان پایبند خواهیم ماند.

 حجت‌الاسلام مرادی امام‌جمعه شهرستان شاهین‌دژ در آیین یادواره تنها شهید آزادی خرمشهر و ۴۵۳ شهید شهرستان تکاب گفت: مجاهدان فی‌سبیل‌الله در راه خدا با جان خود معامله کردند و جان دادند تا رضای حق‌تعالی را کسب نموده و امنیت را تقدیم ملت نمایند.

 وی افزود: در جنگ تحمیلی تمام قدرت‌ها از صدام پشتیبانی کردند؛ اما در مقابل عزم و اراده ملت عظیم ایران سر تعظیم فرود آوردند.

 امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت: ملت ایران تحریم‌های آمریکا را از اول سال ۵۹ عملاً دیدند؛ اما در مقابل تحریم‌ها و ظلم‌ها و تهدیدهای آنان ایستادند و خم بر نیاوردند و از آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع کردند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×