» پیشخوان » مردم جنایت و خیانت‌های منافقین را هرگز فراموش نمی‌کنند
پیشخوان - سیاسی - گفتگو - میاندوآب
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم جنایت و خیانت‌های منافقین را هرگز فراموش نمی‌کنند

خرداد 28, 1402 40

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: منافقین جز جنایت، ترور، آدم‌کشی کار دیگری برای ملت شریف ایران نکرده‌اند و مردم شریف ایران نیز هیچگاه این جنایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش حرف رک، آیت‌الله عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه ۲۸ خرداد سالروز یکی از جنایات منافقین کوردل در اوایل انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ منافقین به‌جای اینکه به دامن جمهوری اسلامی بیایند، از همان روز اول مخالفت خود را با راه و منویات حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی شروع کردند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترور نیروهای انقلابی و مردم عادی توسط منافقین، گفت: در دوران جنگ تحمیلی نیز منافقین با صدام همراه شده و حتی در حمله به شهر مهران، افراد عادی و کودکان و زنان را شهید کردند.

وی افزود: دست منافقین به خون هزاران نفر از رزمندگان و مردم عادی از اقشار مختلف اعم از معلم، کشاورز، دامدار، زن و کودک و غیره آغشته است و این لکه ننگ بر پیشانی آنها بسته است.

دیرباز تصریح کرد: منافقین دچار انحراف اعتقادی بوده و شهید مطهری نیز انحراف آنها را مطرح و اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ما نباید جنایت‌های منافقین را فراموش کنیم، تصریح کرد: به‌ویژه در این زمان که منافقین از کوچک‌ترین مشکلات سوءاستفاده کرده و با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی و میدان‌داری در آن موضوع به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند.

وی با بیان اینکه دست منافقین به خون مردم ایران آغشته است، افزود: آنها جز جنایت، ترور، آدم کشی کار دیگری برای ملت شریف ایران نکرده‌اند و مردم شریف ایران نیز هیچگاه این جنایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

دیرباز با اشاره به اینکه منافقین ضربه بزرگی به ملت ایران زدند که باید بازگو شود، اظهار کرد: نسل امروزی و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با این جنایت‌ها ناآشنا هستند و لذا باید این جنایت‌ها بازگو شود تا آنها در جریان کامل جنایت‌ها قرار بگیرند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیان این جنایات مصداق جهاد تبیین است که وظیفه همه ما است و اقشار و مسئولان در این رابطه نقش و وظیفه دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×