» اخبار استان » سلماس » مردم در ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید
سلماس
امام‌جمعه سلماس:

مردم در ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید

اسفند 4, 1402 40

 امام‌جمعه سلماس گفت: ملت ایران همان‌گونه که با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار رقم زدند در انتخابات ۱۱ اسفند نیز حضور پررنگ و پرشوری خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی به نقل از سلماس پیام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم طباطبایی در خطبه‌های نمازجمعه سلماس که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام‌زمان (عج)، حضور پرشور مردم در حماسه ۲۲ بهمن را بسیار پرشور و شگفت‌انگیز دانست و اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در جشن انقلاب پیام‌های بسیاری برای دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی داشت که قابل‌توجه می‌باشد و در واقع یک نوع اتمام حجت بود که مردم همیشه وفادار و پای‌کار انقلاب هستند و علی‌رغم مشکلات، پایبند نظام و انقلاب هستند و این یعنی مسئولان قدردان این مردم فداکار باشند و با تلاش حداکثری و رفع مشکلات معیشتی مردم زمینه استمرار و تداوم همراهی مردم و انقلاب را فراهم نمایند.

وی حضور حیرت‌آور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه برای حضور در جشن سیاسی ۱۱ اسفند دانست و بیان کرد: به حول و قوه الهی مردم در ۱۱ اسفند حماسه و معجزه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

طباطبایی عنوان کرد: بزرگ‌ترین رسالت مردم و به‌ویژه خواص در این چند روز مانده به انتخابات، جهاد تبیین با رویکرد دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است و این مأموریت مهم‌ترین عملیات جهادی در مقابل جنگ روانی دشمن است و در این بین خواص جامعه نقش تاریخی در این موضوع دارند.

خطیب جمعه سلماس به رفتار انتخاباتی کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی اشاره کرده و افزود: کاندیداها در کنار دعوت مردم به حضور حداکثری، شرایط و چهارچوب یک نماینده مردمی و انقلابی را رعایت کنند.

وی در ادامه فرهنگ انتخابات را مهم‌ترین فرهنگ سیاسی کشور دانست که این فرهنگ متکی به نمایندگان و فرزندان آنها خواهد بود.

طباطبایی در ادامه طرح و برنامه از طرف کاندیداها در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را از مهم‌ترین رسالت کاندیداها دانست که این موضوع به انتخاب مردم هم کمک شایانی خواهد کرد.

امام‌جمعه سلماس با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات بیعت با ولایت‌فقیه است، بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات و پای صندوق‌های رأی بیعت با امام و شهیدان است و موجب سربلندی نظام اسلامی و اعلام وفاداری مجدد به‌نظام اسلامی ایران است.

وی به معیارهای فرد اصلح پرداخت و گفت: یکی از معیارهای فرد اصلح، اعتقاد عملی به انقلاب، قانون اساسی و خط امام و اسلام است و لذا مردم باید در هنگام رأی‌دادن فرد اصلح را انتخاب و روانه مجلس کنند و مجلس خوب با افراد اصلح خروجی بهتری خواهد داشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×