» اخبار استان » خوی » مرکز تعویض پلاک خودروهای سنگین در خوی ایجاد می‌شود
خوی
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرستان خوی:

مرکز تعویض پلاک خودروهای سنگین در خوی ایجاد می‌شود

تیر 6, 1402 زمان مطالعه: 1 دقیقه 20

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: مرکز تعویض پلاک خودروهای سنگین به مرکزیت خوی در شمال استان آذربایجان غربی ایجاد می‌شود.

به گزارش حرف رک، محمدصادق نژاد نایب‌رئیس شورای اسلامی خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش ضمن اعلام این خبر تشریح کرد: شهرستان خوی به لحاظ ظرفیت و زیرساخت‌های لازم، اکنون شهرک حمل‌ونقل و انجمن رانندگان در شمال استان به مرکزیت خوی است و همچنین شاهراه محورهای مواصلاتی شمال استان به آذربایجان شرقی و غربی و هم مرز  بودن با کشور ترکیه و جمهوری خودمختار نخجوان دارد .

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه در شمال استان بالای ۸ هزار دستگاه باری وجود دارد و جهت تعویض پلاک تا این لحظه به مرکز استان مراجعه می‌کنند؛ حال با درنظرگرفتن مسئله ایمنی و همچنین صرفه‌جویی در سوخت و جلوگیری و کاهش سوانح رانندگی جاده‌ای، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی طی جلسه با مؤسسه رهگشا، درخواست ایجاد و مجوز مرکز تعویض پلاک خودرو های سنگین به مرکزیت خوی را اعلام کرد .

صادق نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی آمادگی خود را در خصوص واگذاری زمین و تجهیزات را اعلام نموده و با موافقت ضمنی مدیر مؤسسه رهگشا استان، سردار کاظمی مقرر گردید تا پیگیری‌های لازم در خصوص درخواست مذکور را از طرف مؤسسه رهگشا انجام گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×