» اجتماعی » مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور برگزار می‌شود
اجتماعی - اخبار استان - تازه های خبر
در آذربایجان‌غربی؛

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور برگزار می‌شود

خرداد 29, 1402 70

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در جلسه شورای ورزش استان گفت: مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور ماه با شرکت ۱۸ تیم از ۱۸ کشور، به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه شروع مسابقات والیبال از ۲۸ مردادماه خواهد بود، افزود: بیش از ۶۵۰ نفر از ورزشکاران و کادر فنی در این مسابقات حضور خواهند داشت که در تلاش برای ایجاد امکانات لازم و میزبانی مناسب از آنان هستیم.

 

رضاابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه بر لزوم انجام هماهنگی‌های لازم در برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش استان استفاده شود.

 

وی افزود: استاندار آذربایجان‌غربی، پیگیر موضوع ورزش دیپلماسی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی در استان هستند، اما این موضوع تنها به ورزش اختصاص ندارد، بلکه سایر موضوعات فرهنگی را نیز در بر دارد.

 

وی با بیان اینکه از برگزاری رویداد‌های بزرگ ورزشی و فرهنگی باید در راستای معرفی پتانسیل و ظرفیت‌های آذربایجان غربی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: تا فرا رسیدن زمان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا لازم است کمیته برگزاری این مسابقات جلسات متعددی برگزار نمایند تا بتوان با برنامه‌ریزی‌های دقیق این سری از مسابقات را بدون عیب و نقص و بروز مشکلی، برگزار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×