» تازه های خبر » مشارکت در انتخابات واجب عینی است
تازه های خبر - سیاسی - مهاباد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد:

مشارکت در انتخابات واجب عینی است

اسفند 10, 1402 1 50

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد گفت: شرکت در انتخابات وظیفه،حقّ و واجب عینی تک‌تک واجدین شرایط رأی‌دادن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حجت‌الاسلام یاسر آقا محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی هالان-۲۴ اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویداد کشور است که به مردم اجازه می‌دهد تا در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند و نقش فعالی در کشور داشته باشند این رویداد ارزشمند به ما امید به آینده، پیشرفت شهرستان و حل مسائل و نقص‌ها را می‌دهد.

وی ادامه داد: انتخابات یک فرصت بزرگ و مهم برای مردم است تا صدای خود را به مجلس برسانند و از همه مهم‌ تر تأثیرگذار باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد تصریح کرد: حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی در انتخابات، نشانه‌ای از قدرت و اقتدار این نظام مقدس است که تضمین‌کننده افزایش امنیت ملی پایدار، تقویت دیپلماسی، گسترش روابط اقتصادی و جلب‌توجه جهانیان است. این حضور زمینه‌ای برای تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای حل مشکلات کشور عزیزمان در زمینه‌های مختلف فراهم می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد بیان کرد: انتخابات با مشارکت حماسه‌آفرین، نشانه حمایت مردم دین‌دار و انقلابی از امنیت، ایران یکپارچه، استقلال و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (دام‌ظله العالی) و شهدای گران‌قدر و ایثارگر بوده و باطل‌کننده نقشه‌ها و آرزوهای شوم دشمنانی است که همواره با تحریم، ترور، فتنه‌انگیزی و ایجاد اغتشاش در جهت تضعیف، تخریب و تجزیه این کشور عزیز تلاش کرده‌اند.

وی افزود: عدم مشارکت در انتخابات، نه‌تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه بر مشکلات سابق خواهد افزود اگر انتخابات در ایران بی‌اهمیت، بی‌فایده و نمایشی بود تکاپوی عجیب رسانه‌های بیگانه با تشویش اذهان عمومی و القای ناامیدی برای تحریم و یا کاهش مشارکت مردم در انتخابات بدون دلیل است.

آقا محمدی اظهار کرد: مردم این سرزمین با وجود همه سختی‌ها، دشمنی مستکبران خارجی و کارشکنی نفوذی‌های داخلی، به مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی اعتقاد کامل دارند و پیشرفت‌های کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیر ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته در عرصه‌های مختلف ازجمله عمرانی، پزشکی، علمی، سیاسی و نظامی را مرهون مجاهدت‌های مسئولین خدوم و نیروهای مخلص، تحت تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (دام‌ظله العالی) می‌دانند.

آقا محمدی خاطرنشان کرد: البته هنوز در برخی عرصه‌ها – مانند عرصه اقتصاد و معیشت – تلاش مضاعفی باید صورت گیرد که بی‌تردید گزینش افراد اصلح در انتخابات پیش‌رو نقش مؤثری در درمان کاستی‌ها ایفاء خواهد کرد و حرکت پیشرفت ایران اسلامی را سرعت خواهد بخشید ازاین‌رو شناسایی و انتخاب مسئولینی مخلص، انقلابی و متخصص که آستین خود را برای خدمت به این مردم بالا زده و برای رضایت خدا پای در این عرصه گذاشته‌اند، وظیفه‌ای همگانی است.

وی در ادامه گفتگو افزود: شرکت در انتخابات وظیفه، حقّ و واجب عینی تک‌تک واجدین شرایط رأی‌دادن است، تلاش و مجاهدت برای افزایش مشارکت و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و شکل‌گیری انتخابات باشکوه وظیفه دیگری است که مصداق بارز دفاع از حرمِ جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد تأکید کرد: مردم شریف و همیشه در صحنه مهاباد، به‌عنوان فرزندان این سرزمین، وظیفه‌ای را بر عهده داریم که باید به آن پایبند باشیم ازاین‌رو، باتوجه‌به دعوت مقام معظم رهبر انقلاب اسلامی، علاوه بر فراخوان به همشهریان برای شرکت فعال در انتخابات پیش رو، از تمام دوستداران و هم‌وطنان خود درخواست می‌کنیم که با تلاش و جهادگونه خود، به تحقق مشارکت حداکثری در این فرایند کمک کنند با حضور پرشور و قدرت گذار ملت ایران در صندوق‌های رأی، ما قصد داریم یک حماسه جدید در تاریخ کشور خود خلق کنیم این حضور بصیرت آگاه ملت ایران، نقطه‌نظر جامعه جهان را به خود جلب کند و تحسین آزادگان سبب شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×