» اخبار استان » مشکلات آذربایجان‌غربی با تعامل همگانی رفع می‌شود
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی

مشکلات آذربایجان‌غربی با تعامل همگانی رفع می‌شود

اسفند 8, 1402 00

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فاصله شاخصه‌ها وقتی می‌تواند قابل جبران باشد که در حوزه‌های مختلف با تعامل همگانی و جهش توسعه‌ای حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، آیت‌الله عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌ غربی در مجلس خبرگان رهبری در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به تاریخچه زندگی خود و دریافت مقطع دکتری و مسئولیت‌های مختلف دانشگاهی اظهار کرد: در دوره‌های چهارم و پنجم به عنوان نماینده مردم شریف استان آذربایجان‌غربی افتخار حضور در مجلس خبرگان رهبری را داشتم و در حال حاضر هم نامزد ششمین دوره شدم تا بلکه با لطف خدای متعال و همراهی و رای اعتماد مجدد شهروندان استانی بتوانم در خدمت عموم مردم باشم.

وی تصریح کرد: قانون، یکی از وظایف خبرگان رهبری نظارت برای اطمینان از این است که صفات مورد نظر برای رهبری جامعه، بویژه در مورد قدرت مدیریت که متناسب با زمان مشخص می‌شود، همچنان باقی است.

نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آذربایجان غربی بیان کرد: لازمه کسب این اطمینان این است که به طور مداوم بررسی و رصد انجام شود.

وی تصریح کرد: از دیگر وظایف مجلس خبرگان کمک به حل مشکلات مردم و تذکر به مسئولان مختلف برای تسهیل و گره‌گشاییِ امور است که در این راستا مشکلات استان را احصا به سمع و نظر مسئولان در کشور رسانده‌ام.

دیرباز بیان کرد: خبرگان جدا از وظیفه‌ای که قانون برای آنها تعریف کرده، باید به عنوان شخصیت‌هایی که دارای تریبون، جایگاه اجتماعی و اثرگذاری هستند، بر وظایفی که ارگان‌های حاکمیتی باید انجام دهند، نیز نظارت داشته باشد و کاستی‌ها را برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی تذکر دهند و نیازها و تقاضاهای مردم را به مسئولان منتقل کنند.

دیرباز ادامه داد: در مدت حضور و فعالیتم در مجلس خبرگان رهبری و طی سفر به مناطق و دیدارهای مختلف با عموم مردم آذربایجان‌غربی در حوزه توسعه‌ای استان و شاخص‌ها با کمک مسئولان مربوطه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حضور مستمر در استان و آسیب‌شناسی مشکلات تلاش شد تا صدای مردم در عرصه ملی باشم.

نماینده دوره‌های چهارم و پنجم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وضعیت آذربایجان غربی تاکید کرد: فاصله شاخصه‌ها وقتی می‌تواند قابل جبران باشد که در حوزه‌های مختلف با تعامل همگانی و جهش توسعه‌ای حرکت کنیم.

دیرباز تصریح کرد: برآورد منتج از نظرسنجی‌های انتخاباتی چند نهاد معتبر در کشور حاکیست که مشارکت در انتخابات مجلس تا این لحظه حدود ۵۰ درصد است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×