» اخبار استان » مشکلی در تامین بنزین شهرستان ارومیه وجود ندارد
اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک - گفتگو
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

مشکلی در تامین بنزین شهرستان ارومیه وجود ندارد

فروردین 26, 1403 90

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: تمام جایگاه‌های سوخت در شهرستان ارومیه فعال بوده و هیچ‌گونه مشکلی در خصوص تأمین سوخت و بنزین در استان وجود ندارد.

احمد مجرد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « حرف رک» با اشاره به انتقام و حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس و کودکش صهیونیستی اظهار کرد: تمام جایگاه‌های سوخت در شهرستان ارومیه فعال بوده و هیچ‌گونه مشکلی در خصوص تأمین سوخت و بنزین در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در ساعات نخست حمله موشکی سپاه به اسرائیل شاهد ترافیک جزئی در برخی از مناطق شهرستان ارومیه بودیم عنوان کرد: باتوجه‌به روال عادی جایگاه‌های سوخت و مدیریت مناسب ترافیک عادی شده و صف‌های دراین‌خصوص ایجاد نشده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ضمن قدردانی از همکاری و تعامل مردم ارومیه اذعان کرد: تمام جایگاه‌های بنزین به طور کامل پر بوده و تانکرهای سوخت آماده ارسال سوخت به تمام جایگاه‌های بنزین هستند و از مردم درخواست می‌شود به جایگاه‌های سوخت مراجعه نکنند و اتفاقی خاصی رخ نداده است و جایگاه‌های سوخت به‌صورت عادی فعال است.

مجرد با اشاره به اینکه در ساعات 12:30 تا2:30 تا حدودی شاهد ترافیک در برخی جایگاه‌های سوخت در شهرستان ارومیه بودیم تصریح کرد: با مدیریت مناسب این جایگاه‌ها نیز به روال عادی برگشته و هیچ‌گونه مشکلی در تأمین بنزین در شهرستان ارومیه وجود ندارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: در آذربایجان غربی حدود ۲۳۰ جایگاه سوخت وجود دارد که هیچ‌گونه مشکلی در تأمین سوخت این جایگاه‌ها وجود نداشته و مردم هیچ نگرانی در این مورد نداشته باشند.

مجرد تصریح کرد: از زمان صفربامداد تاکنون مقدار یک میلیون و ششصد هزار لیتر بنزین به جایگاه‌های سطح شهرستان ارومیه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و تخلفی با شماره‌تلفن پیام‌گیر ۳۳۴۵۰۶۶۰ به‌صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

مجرد با اشاره به حضور میدانی و شبانه در جایگاه‌های سوخت شهرستان ارومیه یادآور شد: باتوجه‌به اقدامات شبانه‌روزی با حضور اکیپ‌های مختلف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی همه جایگاه‌ها به‌صورت روال عادی درحال‌خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×