» پیشخوان » مقام معظم رهبری جانباز جهاد تبیین است
پیشخوان - شاهین دژ
فرماندار شاهین‌دژ:

مقام معظم رهبری جانباز جهاد تبیین است

تیر 6, 1402 10

فرماندار شاهین‌دژ گفت:مقام معظم رهبری برای پاسخ‌دهی به شبهات و تبیین شایعات به مسجد ابوذر رفته بودند که انفجاری مهیب این سخنرانی را ناتمام گذاشت. این انفجار سبب جانبازی ایشان از ناحیه دست راست شد.

به گزارش حرف رک، محمدتقی بابازاده فرماندار شهرستان شاهین‌دژ در گفتگو با خبرنگار شاهین‌دژ پیام، با اشاره بر حادثه ششم تیرماه سال 1360، سوءقصد نافرجام مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر، اظهار کرد: در دوران انقلاب، جنگی در کشور اوج گرفته و رواج پیدا کرده بود به نام شایعه‌سازی و دروغ. مقام معظم رهبری برای حل این معضل در مساجد به مبارزه با شایعات می‌پرداختند؛ حضور ایشان در مسجد جامع ابوذر برای پاسخ‌دهی به شبهات و شایعات بود.

 وی افزود: مقام معظم رهبری برای پاسخ‌دهی به شبهات و تبیین شایعات به مسجد ابوذر رفته بودند که انفجاری مهیب این سخنرانی را ناتمام گذاشت؛ این انفجار سبب جانبازی ایشان از ناحیه دست راست شد.

 فرماندار شهرستان شاهین‌دژ با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر برای باطل کردن هجمه های وارده به انقلاب اسلامی، تأکید کرد: ما باید گام‌های مؤثری را در تبیین تفکرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی برداریم.

 بابازاده باتوجه‌به حمایت همه‌جانبه آمریکا از گروه منافقین که به‌وضوح قوانین حقوق بشری را نقص کرده، تشریح کرد: آمریکا و موساد در بسیاری از جنایت‌های علیه ایران، غیر مستقیم ورود کرده و نخبگان ایرانی را ترور کردند که می‌توان به‌شهادت‌ رساندن مردم بی‌گناه، ترور شخصیت‌های بزرگ ایرانی و شهدای هسته‌ای اشاره کنیم.

 فرماندار شاهین‌دژ با اشاره به اینکه، ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب خواست خداوند بود، افزود: با وجود رهبر انقلاب اسلامی در این مدت، ایران اسلامی همواره مسیر پیشرفت را طی کرده و به بسیاری از آرمان‌های خود دست‌یافته است؛ اقتدار، تقوا، توجه به مسائل سیاسی و تجزیه تحلیل دقیق آنها از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مقام معظم رهبری به شمار می‌رود.

 وی ادامه داد: برخی شخصیت‌ها و مدیران در طول خدمت‌های خود از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده نکردند و امروزه شاهد برخی مسائل اقتصادی و فرهنگی هستیم و مردم عزیز از وضعیت موجود اقتصادی گلایه‌مند هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×