» اخبار استان » منافع آمریکا حقوق بشر را تعیین می‌کند
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
معاون سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی:

منافع آمریکا حقوق بشر را تعیین می‌کند

تیر 12, 1402 80

معاون سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حقوق بشر در ادبیات آمریکایی‌ها یعنی منافع سیاسی آمریکا است.

اکبری فر در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ با گرامیداشت 12 تیرماه سالروز هدف قرارگرفتن هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی اظهار کرد: این اقدام ضد حقوق بشری توسط کسانی رقم خورد که داعیه‌دار دفاع از حقوق بشر هستند.

وی با اشاره به فرمایشات رسول خدا (ص) عنوان کرد: رسول مکرم اسلام فرموده‌اند، کسی که شعارش با عملش تفاوت داشته باشد، خطاهایش زیاد می‌شود و عذابش فرامی‌رسد.

معاون سیاسی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در صحبت‌هایشان از اتفاقات مهم تاریخی، در خصوص صدام حسین و تحمیل هشت سال جنگ به ملت ایران، به‌شهادت‌رساندن ناجوانمردانه حاج‌قاسم سلیمانی سردار بزرگ سپاه اسلام و قهرمان مبارزه با تروریسم بارها به‌اشتباه و خطای محاسباتی آمریکایی‌ها اشاره کردند.

آمریکایی‌ها رو به افول و اضمحلال می‌روند

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها رو به افول و اضمحلال می‌روند، تأکید کرد: شعار با عمل آمریکا بسیار متفاوت است، آنها شعار حقوق بشری می‌دهند و برخلاف حقوق بشر عمل می‌کنند.

اکبری فر به جنایات آمریکا از جنگ جهانی اول تا به امروز اشاره کرد گفت: از جمله جنایات این کشور از زمان جنگ جهانی اول، ایجاد قحطی مصنوعی، کودتای 28 مرداد، هشت سال دفاع مقدس، بمباران‌های شیمیایی و جنایات منافقین و داعش که نزدیک به 10 میلیون ایرانی توسط جنایت‌کاران در این جنایات به خاک و خون کشیده شدند.

وی تصریح کرد: نمونه‌ای دیگر از جنایات آمریکایی‌ها در حق ملت بزرگ ایران حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایرباس بود که، ۲۹۰ سرنشین آن شامل ۴۶ مسافر غیرایرانی و ۶۶ کودک (زیر ۱۳ سال) به شهادت رسیدند.

اکبری فر گفت: پس یکی از راهکارهای اصلی برای نشان‌دادن چهره واقعی آمریکایی‌ها نشان‌دادن تفاوت‌ها بین حرف‌های زیبا و اعمال شنیع و جنایت‌کارانه آنها در حق ملت‌های آزاده جهان است .

حقوق بشر در ادبیات آمریکایی‌ها یعنی منافع آمریکا و لاغیر

معاون سیاسی سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حقوق بشر در ادبیات آمریکایی‌ها یعنی منافع آمریکا و لاغیر، واقعیت این است که حقوقی که اسلام برای حیوانات قائل است، آمریکایی‌ها و ایادی آنها برای بشر قائل نیست.

وی تصریح کرد: عمل آنها در حمایت از دیکتاتورهای قاتل، جنایات بی‌شمار علیه رنگین‌پوستان، بمباران‌های اتمی و شیمیایی، کودتاهای غیرقانونی، انقلاب‌های رنگی، فروش اسلحه و تجهیزات به گروه‌های تروریستی، تجارت سازمان‌یافته مواد مخدر و زندان‌های گوانتانامو و ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش و القاعده است.

اکبری فر تصریح کرد: مهم نیست که آمریکا جنایت‌کاران ناو وینسنس را مورد تشویق یا تنبیه قرار داده باشد، نظام هستی هرچقدر هم بزرگ و گسترده باشد تسلیم سنت‌های الهی و در ید قادر متعال است، خداوند بزرگ کسی را که دستور شلیک به سمت هواپیمای مسافربری ایرانی را صادر کرد به اشد مجازات در این دنیا رساند.

وی بیان کرد: مدتی بعدازاین جنایت دخترِ «ویل راجرز»، کاپیتانِ ناو وینسنس، به دلیل اقدام جنایت‌کارانه‌ای که پدرش انجام داده بود خودکشی کرد. پس از آن، ویل راجرز به افکار عمومی جهان توضیح داد که ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران به دستور مقامات ارشد ارتش آمریکا بوده و او اراده‌ای در انجام این کار نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×