» اقتصادی »  مهارت آموزی نیاز جامعه کارگری است
اقتصادی - گفتگو - میاندوآب

 مهارت آموزی نیاز جامعه کارگری است

اردیبهشت 11, 1402 80

به گزارش حرف رک، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به نقش مهم کارگران در امر اقتصاد در جامعه، اظهار کرد: کارگران ستون اصلی اقتصاد و محور رونق تولید و تحقق شعار سال هستند.

نماینده مردم میاندوآب، چهار برج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران نقش مهمی در بخش‌های مختلف جامعه داشته و جامعه کارگری، قشر و جامعه‌ای مهم در کشور است.

وی با بیان اینکه کارگران در هر حرفه و عرصه‌ای اعم از صنعت، کشاورزی، گردشگری، اقتصاد و معادن تعیین‌کننده هستند، گفت: در واقع کارگران، ستون و خیمه اصلی اقتصاد بوده و نقش و جایگاه کارگران در این عرصه بر هیچ‌کس پنهان نیست.

عیسی زاده در ادامه با تأکید بر اینکه باید به مهارت‌آموزی کارگران توجه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: مهارت‌آموزی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است و لذا باید مهارت‌آموزی کارگران از طریق فنی و حرفه‌ای موردتوجه قرار گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهار برج و باروق در مجلس شورای اسلامی هم چنین بر لزوم تأمین حق‌وحقوق کارگران نیز تأکید کرد و گفت: باید حق‌وحقوق کارگران نسبت به معیشت و تورم تأمین شده و ما نیز در کمیسیون اجتماعی مجلس هر آنچه در توان داریم برای تأمین معیشت و رفاه کارگران در هر رده و بخشی به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×