» اخبار استان » شاهین دژ » مکتب امام خمینی (ره) بر محور برابری و عدالت است
شاهین دژ
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

مکتب امام خمینی (ره) بر محور برابری و عدالت است

خرداد 14, 1402 20

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: مکتب امام خمینی (ره) خط دلدادگی به خدا و حرکت در مسیر خدمت به مردم و عدالت گستری در بین آنهاست.

به گزارش حرف رک، سرهنگ پاسدار یوسفی  در گفت‌وگو با خبرنگار شاهین‌دژ پیام، اظهار داشت: خط و مکتب امام خمینی (ره) خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و حرکت در مسیر خدمت به مردم و عدالت گستری در بین آنهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب محرومین بوده و امام (ره) هم توجه خاصی نسب به قشر محروم داشته‌اند و همواره تاکید می کردند که من یک تار موی محرومین را بر کاخ‌نشینان ترجیح می‌دهم.

وی گفت: امام خمینی (ره) عالم به زمان بود و اراده حق‌جویی و حق‌طلبی را در بین ملت‌ها طنین انداز کرد و توجه به مردم و خصوصاً مستضعفین شاخصه مهم سیره حضرت امام (ره) بود.

یوسفی تصریح کرد: خط و مکتب امام خمینی (ره) خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و حرکت در مسیر خدمت به مردم و عدالت گستری در بین آنهاست که امروز باید موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ افزود: مکتب امام (ره) معنویت، عدالت و عقلانیت است.

مکتب امام خمینی (ره) ایران را به کشوری مستقل و قوی تبدیل کرد

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما در اغلب عرصه‌ها حتی در عرصه نظامی وابسته به غرب بود؛ اما امام (ره) باتکیه‌بر آموزه‌های دینی و انقلابی ما را در جنگ به دفاع مستقل هدایت کرد و امروز به استقلال رسیدیم.

یوسفی با تأکید بر قوی‌شدن ایران که الهام بخش جهان اسلام شده است، اظهار کرد: امروزه به دنبال این هستند که یا امام (ره) را تخریب کنند یا تحریف کنند، تا مردم بر اصل اقدام‌های امام برای ایران اسلامی توجه نداشته باشند.

مسئله عدالت اجتماعی محور و اولویت مجلس قرار گیرد

وی افزود: در برنامه‌های توسعه مجالس باید مسئله عدالت اجتماعی محور و اولویت اصلی قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: باید در راستای تحقق اهداف امام راحل قدم‌های عظیمی از طرف مجلس انقلابی برداشته شود.

سپاه در خدمت مردم و انقلاب است

یوسفی، “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” را به‌عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ نهضت امام (ره) توصیف کرد و افزود: این نهاد انقلابی و مردمی هیچ گاه از مواضع خود که برخاسته از اصول و مبانی راستین اسلام و انقلاب و اندیشه‌های امامین انقلاب است، عقب نشینی نکرده و در این مسیر مبارک نه‌تنها از تندبادهای ناشی از تحولات و پدیده‌های داخلی و خارجی تأثیر نپذیرفته، بلکه با تأثیرگذاری بر محیط‌ها، واقعیت‌ها و مقتضیات ملی، منطقه‌ای و جهانی، برای ملت ایران و بلکه امت اسلامی تولید قدرت و عزت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×