» پیشخوان » مکتب شهید سلیمانی ادامه راه امام حسین است
پیشخوان - چالدران - سیاسی
امام جمعه چالدران:

مکتب شهید سلیمانی ادامه راه امام حسین است

دی 15, 1402 50

امام‌جمعه چالدران گفت: مکتب شهید سلیمانی ادامه راه امام حسین (ع)، مکتب شهادت و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «آذرسسی» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیف‌اله محمدزاده در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز که در مسجد جامع شهرستان چالدران برگزار شد ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و شفای عاجل برای مجروحان حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران با اقدامات تروریستی می‌خواستند زائران قبر مطهر سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی را بترسانند؛ اما جمعیت حاضر در شهر کرمان بلافاصله پر شورتر و مصمم‌تر از قبل در محل حادثه حضور یافتند و با دادن شعار علیه امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند.

وی تصریح کرد: مراسم تشیع جنازه شهدای حادثه تروریستی شهر کرمان با حضور مسئولین نظام و ملت ولایت‌مدار به‌صورت پرشکوه برگزار شد و حضور پر شور مردم نشان از بصیرت و استکبارستیزی آنان است.

امام‌جمعه شهرستان چالدران تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند با اقدامات تروریستی مکتب والای حاج‌قاسم که ادامه راه امام حسین و مکتب شهادت است و مبارزه با ظلم و استکبار را تضعیف کنند، ولی حضور دوباره مردم در محل حادثه و تشیع جنازه شهدای حادثه تروریستی به دشمنان نشان داد ملت ایران ادامه‌دهنده مکتب سردار سلیمانی هستند و تا آخرین قطره خون خود با ظلم مبارزه خواهند کرد.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: اسرائیل و آمریکا برای جبران شکست‌های پی‌درپی در مقابل مجاهدان فلسطین در نوار غزه با اقدامات جنون‌آمیز تروریستی می‌خواهد بار روانی این شکست مفتضح را کم کنند.

محمدزاده در ادامه با شاره به قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۶۵، اظهار کرد: تجمع و راهپیمایی مردم و طلابِ شهر قم در سال ۱۳۵۶ش، در اعتراض به انتشار مقاله در روزنامه اطلاعات که در بخشی از آن مطالبی علیه امام خمینی بیان شده بود. این اعتراض از ۱۸ دی آغاز و تا ۲۰ دی ادامه داشت که اوج این اعتراضات در ۱۹ دی رخ داد. قیام ۱۹ دی سرآغاز حرکت‌های مردم علیه نظام پادشاهی پهلوی دانسته می‌شود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی عنوان کرد: قیام ۱۹ دی باعث تقویت انقلاب و مطرح‌شدن حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر انقلاب اسلامی در مبارزه با حکومت شاهنشاهی و پهلوی است و خون پاک شهدای این قیام، باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ شد.

محمدزاده با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات فراوان در رسانه‌ها و فضای مجازی سعی دارند ملت بزرگ ایران را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند اما مردم ولایت‌مدار ایران با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×