» تازه های خبر » «نسخه حضور» پزشکان برای شرکت در انتخابات
تازه های خبر - سلامت

«نسخه حضور» پزشکان برای شرکت در انتخابات

اسفند 7, 1402 40

پزشکان از اقشار مختلف مردم دعوت کردند تا ضمن حضور در انتخابات، در تعیین آینده کشور خود سهیم باشند.
به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از خبرگزاری فارس، شرکت در انتخابات یک «وظیفه اجتماعی» نیست، چون قرار نیست کسی به خاطر رای ندادن، ما را تنبیه یا جریمه کند.
رای دادن یک «حق» است که در صورت تمایل می‌توانیم از آن استفاده کنیم. چرا باید رای بدهیم؟ بی‌تردید شرکت‌ کردن در انتخابات، یک رفتار دموکراتیک است و کسی نمی‌تواند ما را مجبور کند که رای بدهیم یا رای ندهیم.
اما می‌توانیم در مورد تصمیم خود فکر کنیم و آن را به بحث بگذاریم. همین امروز مردم زیادی در جهان برای داشتن حق رای می‌جنگند؛ و عده بسیاری در این راه می‌میرند. حقی که برای داشتن آن زحمت بسیاری کشیده شده است.
امروز زنان و مردان، مستقل از زبان و رنگ و قومیت، حق دارند که رای خود را در صندوق بیندازند و از این حق استفاده کنند. حال با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، پزشکان کشور با راه اندازی کمپین نسخه حضور از عموم مردم دعوت می کنند تا در انتخابات شرکت کنند و از حق مسلم خود برای تعیین و اصلاح قوانین کشور استفاده کنند.
دکتر ابراهیم نوری گوشکی در نسخه خود نوشت« من برای كشورم ايران راي مي‌دهم، هر زماني كه در ايران انتخابات باشد. همه واجدين شرايط راي مي‌دهند، هر زمانی كه در ايران انتخابات باشد. من برای خلق فرصت‌ها رای می‌د‌هم، هميشه»همچنین دکتر سمیه سروریان در نسخه خود نوشت «شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ساختن ایران قوی»
همچنین دکتر آرزو فهیمی در نسخه خود نوشت « به عشق رهبرم، همیشه و هر روز، به عشق ایرانم، همیشه و همه جا، رأی می‌دهم، هر زمان که لازم باشد»دکتر رضا مسائلی نیز با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات نوشت «‌شرکت در انتخابات سبب تقویت کشور و مایوس شدن دشمنان ایران عزیز خواهد شد»دکتر سلیمان حیدری هم نوشته است « به همراه خانواده در روز جمعه در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری شرکت خواهم کرد، چرا که این کمترین کاری است که در قبال خون صدها هزار شهید بزرگوار می‌توان انجام داد، جان‌هایی که برای تنومند شدن انقلاب اسلامی و حفظ امنیت و استقلال ایران نثار کردند» دکتر امیر محمد کاظمی‌فر نیز نوشت «من رای می‌دهم پس هستم، من رای می‌دهم چون با دشمن نیستم»
دکتر سیدرضا میرجلیلی نیز در نسخه خود نوشته است « راهکار عبور از بحران‌ها حضور حداکثری در انتخابات، با آرزوی فردای بهتر برای ایران اسلامی، پس رای می‌دهم»

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×