» اخبار استان » میاندوآب » نظارت ۳ گروه بر بازار نوروزی در میاندوآب
میاندوآب
میاندوآب
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد:

نظارت ۳ گروه بر بازار نوروزی در میاندوآب

بهمن 30, 1402 40

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه رمضان، سه گروه ۲ نفره در این شهرستان بر بازار نظارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، رضا بهروزی با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بازار در ایام نوروز و رمضان، اظهار کرد: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور از ۲۳ بهمن به‌صورت مقدماتی و از اول اسفند به‌صورت عملیاتی اجرا و تا ۲۱ فروردین ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب افزود: این طرح با رویکرد مهار تورم، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، امید آفرینی، ایجاد رفاه و رضایتمندی عمومی در میاندوآب اجرا می‌شود.

وی گفت: در این طرح کالاهای پرمصرف و موردنیاز مردم در زیر ذره‌بین واحد بازرسی قرار دارد و نحوه فعالیت اصناف و کسبه بازار به‌صورت روزانه رصد و قیمت کالاها بررسی و کنترل می‌شود .

بهروزی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالاهای مصرفی مردم در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز، تصریح کرد: بازرسی از واحدهای صنفی پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و میوه در اولویت قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب به سنت خانه‌تکانی و آیین دیرینه نظافت بهاری و نیاز خانواده‌ها به شستشوی فرش‌ها و مبلمان منزل اشاره کرد و افزود: نظارت بر مراکز قالیشویی و خشک‌شویی و نیز مراکز اقامتی، هتل‌ها و پارکینگ‌ها توسط بازرسان تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: بازرسی از مراکز زیارتی و سیاحتی، هتلداری و گردشگری، حمل‌ونقل، غذاخوری‌ها، اماکن فرهنگی و تفریحی، عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی خوار و بار و پروتئینی و همچنین فروشندگان زولبیا و بامیه نیز در اولویت طرح نظارتی قرار دارد .

بهروزی با اشاره به اینکه سه گروه ۲ نفره در دو نوبت صبح و عصر بر بازار فعالیت دارند، گفت: با تلاش و نظارت دقیق بازرسان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته شاهد ثبات و آرامش کامل در بازار طی روزهای آینده خواهیم بود.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور را به‌صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت و یا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×