» اخبار استان » نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها» در ارومیه برپا شد
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی

نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها» در ارومیه برپا شد

دی 11, 1402 00

نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها» در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نگارخانه «پلّه» حوزه هنری آذربایجان غربی برپا شده و مهیای حضور علاقه مندان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» داریوش علی‌زاده مدیر روابط‌عمومی حوزه هنری آذربایجان‌غربی روز دوشنبه دراین‌خصوص به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه ۱۶ عدد پوستر از هنرمندان برجسته کشور با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی و اخلاق و جایگاه این شهید والامقام در میان توده مردم نصب شده است.

علیزاده افزود: این نمایشگاه تا بیستم ماه جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۵ برپا شده و پذیرای حضور علاقه‌مندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان حلقه وصل مردم ایران در کنار فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حضور مؤثر آحاد مختلف جامعه به‌خصوص نسل جوان در این مکتب و ادامه راه شهید سلیمانی از موضوع‌هایی هستند که در قالب پوسترهای نمایشگاه آغاز سلیمانی‌ها ارائه شده است.

مدیر روابط‌عمومی حوزه هنری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه موضوع سردار سلیمانی در چند سال اخیر همواره موضوع فعالیت‌های هنری بوده، این نمایشگاه برپا شده تا بخشی از این آثار در معرض دید عموم قرار گیرد.

به گزارش حرف رک؛ امسال چهارمین سالگرد شهادت سردارشهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی است.

سردار سپهبد پاسدار شهید حاج‌قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت سرانجام توسط موشک‌های لیزری پهپاد آمریکایی در بامداد روز ۱۳ دی‌ماه امسال به همراه شهید ابومهدی المهندس نایب‌رئیس حشدالشعبی، سردار پورجعفری رئیس‌دفتر شهید سلیمانی، شهید وحید زمانی نیا و شهید هادی طارمی و شهید محمدرضا الجابری رئیس تشریفات حشدالشعبی در پی حمله پهپادی نیروهای آمریکایی به کاروان آن‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×