» اجتماعی » نیروهای مسلح ما اجازه هرگونه توطئه را از دشمن گرفته‌اند
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
فرمانده مرزبانی فراجا:

نیروهای مسلح ما اجازه هرگونه توطئه را از دشمن گرفته‌اند

خرداد 21, 1402 50

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نیروهای مسلح ما اجازه هرگونه توطئه را از دشمن گرفته‌اند و در مسیر حفظ امنیت با تمام توان پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ سردار احمدعلی گودرزی در آیین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اظهار کرد: نیروهای مسلح ما اجازه هرگونه توطئه را از دشمن گرفته‌اند و در مسیر حفظ امنیت با تمام توان پای کار هستند.

وی تصریح کرد: امنیت ایران اسلامی را در دنیای امروز مثال‌زدنی است بنابراين نیروهای مسلح کشورمان با لطف و عنایت الهی پشتیبانی مردم ولایت‌مدار، تهدید را از کشور دور کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی فراجا عنوان کرد: امروز امنیت در این استان و کشور موج می‌زند و امنیت آذربایجان غربی که با تلاش نیروهای مسلح به دست آمده، زمینه‌ساز امنیت کشور است.

سردار گودرزی عنوان کرد: در حال حاضر با فعالیت‌های گسترده‌ای که در این استان انجام می‌گیرد، زمینه ارتقای شاخص‌های سرمایه‌گذاری فراهم و امور اقتصادی در مرز نیز تسهیل شده است.

وی گفت: در کنار این تلاش، دشمنان به دنبال هر بهانه‌ای برای تجهیز ضدانقلاب تلاش می‌کنند که نمونه آن، تجهیز آن‌سوی مرز به اسلحه توسط هواپیماهای آمریکایی در زمان اغتشاشات سال گذشته بود.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مبارزه مقتدرانه نیروهای مسلح کشور به‌ویژه مرزبانان غیور با ناامنی و پدیده قاچاق بدون هیچ تعللی ادامه دارد و کشفیات روزانه در مرزها گویای این امر است.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه امروز نظام اسلامی مرهون رشادت شهداست، گفت: شهدا و ایثارگران در مسیر رهبر انقلاب حرکت کردند و همین موجب نام‌آوری این عزیزان است.

به گزارش حرف رک؛ در این آیین سردار محمد احمدی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان غربی منصوب و معارفه شد؛ پیش از این مسئولیت مرزبانی استان بر عهده سردار حسین‌خانی بود که به معاونت امنیتی، انتظامی استانداری آذربایجان غربی منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×