» اخبار استان » ارومیه » هتک حرمت به قرآن کریم مدعیان آزادی بیان را رسوا کرد
ارومیه - تیتر یک
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

هتک حرمت به قرآن کریم مدعیان آزادی بیان را رسوا کرد

تیر 9, 1402 40

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بار دیگر چهره شیطانی مدعیان آزادی بیان را نشان داد و آن‌ها را رسوا کرد این افراد که مدعی روشنفکری هستند با اقدامات عجیب نشان می‌دهند که افرادی ذلیل و جامعه‌ای عقب افتاده‌ای هستند.

به گزارش حرف رک نه نقل از ارومtv، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن عید غدیر خم و ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان، اظهار داشت: عید غدیر دارای اهمیت بسیار بالایی است و باید برای ترویج فرهنگ شیعه و ولایت‌مداری اهتمام جدی به وجود آید و برگزاری این مراسمات هرچه باشکوه‌تر در شهر و استان انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی گفت: کسانی که تقواپیشه می‌کنند هم در دنیا سعادتمند هستند و از نعمت‌های دنیا بهره می‌برند و هم در آخرت به سعادت جاودان می‌رسند درحالی‌که اهل دنیا هم در دنیا و هم در آخرت ضرر می‌کنند.

وی یاد مرگ را لازمه رشد و تعالی انسان دانست و افزود: فراموشی مرگ باعث خسران انسان در دنیا و آخرت خواهد شد.

امام جمعه ارومیه گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بار دیگر چهره شیطانی مدعیان آزادی بیان را نشان داد و آن‌ها را رسوا کرد این افراد که مدعی روشنفکری هستند با اقدامات عجیب نشان می‌دهند که افرادی ذلیل و جامعه‌ای عقب افتاده‌ای هستند.

قریشی ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم گفت:کسانی که در مقابل حقانیت این کتاب الهی عاجز و درمانده شده اند دست به چنین جنایاتی می زنند اما نور خدا همواره می درخشد و این جنایات جلوه های قرآن را خاموش نخواهد کرد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگر خطبه‌های نمازجمعه ارومیه، با اشاره به در پیش بودن ۱۲ تیر سالروز حمله آمریکای جنایت‌کار به هواپیمای مسافربری ایران تأکید کرد: این حمله بار دیگر خوی شیطانی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر را به همه نشان داد و ۲۹۰ شهید بی‌گناه این هواپیما نمونه‌های بارز ظلم علیه بشریت و تاریخ هستند.

قریشی تصریح کرد: دولت‌های مستکبر غربی به‌دروغ ادعای حقوق بشر و آزادی بیان دارند درحالی‌که هیچ بویی از آزادی و حقوق انسانی نبرده‌اند و هر روز یک جنایت از آنها سر می‌زند.

وی با اشاره به جنایات کشورهای غربی حادثه هفتم تیر و ترور رهبری گفت: طبق بیانات رهبری کشورهای غربی خود ناقص‌ترین کشورها هستند؛ اما به‌قدری تبلیغ انجام می‌دهند که می‌خواهند ایران را به‌عنوان کشوری ناقص معرفی کنند؛ اما برای اینکه خود به امیال شوم برسند ادعای حقوق بشر می‌کنند.

سید قریشی تصریح کرد:باید فرق بین حقوق بشر واقعی و حقوق بشر آمریکایی و حقوق بشر غربی را بدانیم و در برابر آنان مقاومت و ایستادگی کرد چرا که آنان هرگز دست از دشمنی و مبارزه با اسلام و دین برنخواهند داشت و کینه آنان باید در دل خانواده و خودمان مهروموم شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×