» پیشخوان » هدف از ترور مقام معظم رهبری انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بود
حجت الاسلام حاج قاسم اسماعیل زاده
پیشخوان - سیاسی - گفتگو - ماکو
استاد حوزه و امام جماعت مسجد جامع ماکو:

هدف از ترور مقام معظم رهبری انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بود

تیر 7, 1402 40

استاد دانشگاه و امام جماعت مسجد جامع ماکو گفت: استکبار و دست‌نشانده‌های نظام استکباری هدفشان از ترور، انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بوده است.

به گزارش حرف رُک، حجت‌الاسلام قاسم اسماعیل‌زاده استاد حوزه و امام‌جماعت مسجد جامع ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص سالروز ترور رهبر معظم انقلاب گفت: روز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب، در سال ۱۳۶۰ به‌واسطه گروه فریب‌خورده و درواقع دست‌نشانده آمریکا و استکبار جهانی به نام گروه فرقان شکل گرفت و در یک عملیات نابخردانه دشمنان قصد آن را داشتند تا رهبر معظم انقلاب را در معرض ترور قرار دهند که الحمدلله این ترور به نتیجه نرسید و به ‌سلامتی ایشان خدشه‌ای وارد نشد.

وی افزود: اراده ذات احدیت نسبت به حفظ و بقای ماهیت انقلاب این بود که عمر شریف رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا کند و تا به امروز، تا به این موقعیت در دفاع از حریم و حدود و ثغور فرهنگ ناب جمهوری اسلامی و اهداف و آرمان‌های امام راحل (قدس الله افضل الزکیه) در واقع مدافع آرمان‌ها و اهداف امام راحل باشد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده تصریح کرد: امروز ما باید احساس دین و وظیفه کرده و ادامه‌دهندگان راه و خط سرخ شهدا و فرامین و دستورات مقام معظم رهبری باشیم.

وی هدف دشمنان از ترور حضرت آقا و دانشمندان کشور در برهه‌هایی از زمان و تاریخ را انقطاع آرمان و اهداف انقلاب خوانده و گفت: قطع به‌یقین استکبار و دست‌نشانده‌های نظام استکباری منظور و هدفشان از ترور، انقطاع آرمان و اهداف انقلاب بوده که به‌واسطه نیروهای مخلص و توانمند همچون شاگردان امام راحل و تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) که این انقلاب و مسیر انقلاب را تعیین کرده و در مسیر و جهت این انقلاب حرکت می‌کردند و امت را در راستای آرمان‌های انقلاب هدایت و مدیریت می‌کردند، خنثی شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده تأکید کرد: به‌خاطر اینکه این حرکت، این انقلاب، این دوام و این قوام باعث به مخاطره افتادن امیال شیطانی نظام استکبار می‌شد، نظام استکبار قصد داشت سر این نظام را قطع کرده و در واقع تیشه به ریشه اسلام و انقلاب بزنند فلذا دراین‌رابطه ماهیت هدف اصلی آنها این بود که رهبران، مشعل‌داران و پیش‌گامان این نظام را ترور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×