» اجتماعی » هدف جهانی انقلاب امام خمینی حمایت از مستضعفان در مقابل ظلم بود
اجتماعی - اخبار استان - تاریخ آذربایجان

هدف جهانی انقلاب امام خمینی حمایت از مستضعفان در مقابل ظلم بود

خرداد 13, 1402 60

عضو شورای روحانیت اهل‌سنت ارومیه گفت: هدف جهانی انقلاب امام خمینی (ره) حمایت از مستضعفان و محرومین در مقابل ظلم و جور بود.

عبدالکریم کوه‌جویی در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از یادگارهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (س) است که برای ما به یادگار گذاشته است.

وی افزود: مردم شریف ایران تاکنون امانت الهی را که همان انقلاب اسلامی است، به‌خوبی حفظ کردند و بعدازاین هم حفظ می‌کنند.

عضو شورای روحانیت اهل‌سنت تصریح کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، انقلابی را در ایران رقم زد که سرانجام حکومت دو هزار و 500 سال از کشور برچیده شد.

کوه‌جویی عنوان کرد: امام خمینی (ره) نه‌تنها مسیر تاریخ ایران بلکه مسیر تاریخ جهان را تغییر دادند.

وی تصریح کرد: بصیرت و روشن‌بینی امام راحل و خلوص آن شخصیت جهانی قابل‌وصف نبوده و با تمام وجود در راستای ارتقای اهداف دینی نظام اسلامی کوشیدند.

کوه‌جویی گفت: هدف جهانی انقلاب امام خمینی (ره) حمایت از مستضعفان و محرومین و حمایت در مقابل ظلم و جور صرف‌نظر از اینکه شیعه یا سنی مسلمان یا غیرمسلمان باشند بود.

وحدت کلمه رمز پیروزی همه ملت‌ها است

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) گفت: امام راحل (ره) همواره بر وحدت و پرهیز از تفرقه و دشمنی بین ملت‌های اسلامی تأکید داشتند.

عضو شورای روحانیت اهل‌سنت عنوان کرد: وحدت کلمه رمز پیروزی همه ملت‌ها است

کوه‌جویی به جمله معروف رهبر انقلاب که «این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست» اشاره کرد و گفت: اکنون جمهوری اسلامی الگوی برای همه ملت‌ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×