» اخبار استان » هر رای تیری به قلب دشمنان است
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

هر رای تیری به قلب دشمنان است

اسفند 8, 1402 30

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هر رای که ملت ما می‌دهند مثل یک گلوله یا یک توپ است که به سمت دشمنان ما شلیک می‌شود. اگر ما امروز به صندوق‌های رای نرویم، فردا باید با تفنگ در دست در خیابان‌های شهرمان برای حفظ کشورمان بجنگیم.

توماج وحید افشار، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه، در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره)، در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران، فرمودند، این انقلاب، امامت امت است. عمق این کلام و جمله را این‌گونه می‌توان درک کرد که امام خمینی، رهبر بزرگ‌ترین انقلاب جهان، بود کلمه امامت را که بسیار مقدس است، به جمهوریت نظام، گره می‌زنند و می‌گویند، این انقلاب، فرج امامین امت است.

وی با اشاره به انتخابات عنوان کرد: این حق انتخابی که من، شما، رئیس‌جمهور و آن فردی که در روستاهای دورافتاده از پایتخت داریم، به طور یکسان، به ما داده شده است و ما هم همانند رئیس‌جمهور، حق یک رای را داریم.

وحید افشار خاطرنشان کرد: در انتخابات یک رای نیز اثرگذار است اگر مردم، پای صندوق‌های رای نیایند، از حق خود گذشته‌اند و مسئله دیگر این است، با حضورنداشتن در میدان، فضا را برای افرادی که قائل به وجود عمومیت مردم نیستند و افرادی که منافع خود را دنبال می‌کنند،باز کرده تا بتوانند در کرسی‌های مجلس، بنشینند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: باتوجه‌به مشکلات عدیده در جامعه و فشارهایی که گاها قدرت‌های جهانی علیه کشور وارد می‌کنند و این را بیان می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران، محبوبیت ندارد و این موضوع باعث می‌شود که تحریم‌ها را افزایش یابد و به طبع آن باز مردم دچار آسیب می‌شود.

وی با اشاره به حضور حداکثری و شرکت در انتخابات، عنوان کرد: حضور در انتخابات در وضعیت کنونی جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و رای دادن، موجب تقویت جمهوری اسلامی می‌شود.

وحید افشار با بیان اینکه مردم کشور در این برهه زمانی دچار مشکلات زیادی است و ایراداتی زیادی بر کار و فعالیت برخی مسئولان وارد است، اما بااین‌حال، شرکت در انتخابات باعث می‌شود قدرت نظام در منطقه تقویت و قدرت چانه‌زنی نظام در سطح منطقه افزایش یابد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، گفت: دشمنان ما در کمین هستند و می‌خواهند به کشور ما آسیب بزنند که بایستی در این خصوص هوشیار عمل کرد.

وحید افشار افزود: ما در کشور از نعمت‌های خدادادی مانند نفت و معادن مختلف برخوردار هستیم و موقعیت جغرافیایی ما هم برای ترانزیت مناسب است. اما مخالفان ما قصد دارند این سرزمین را تجزیه کنند.

وی همچنین گفت: هر رای که ملت ما می‌دهند مثل یک گلوله یا یک توپ است که به سمت دشمنان ما شلیک می‌شود. اگر ما امروز به صندوق‌های رای نرویم، فردا باید با تفنگ در دست در خیابان‌های شهرمان برای حفظ کشورمان بجنگیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×