» اخبار استان » همه برای مشارکت بالا در انتخابات تلاش کنند
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - شاهین دژ
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

همه برای مشارکت بالا در انتخابات تلاش کنند

دی 20, 1402 40

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی شرکت در انتخابات را یک نوع عملیات سیاسی مهم ارزیابی کرد و گفت: اهمیت شرکت در این رویداد کمتر از شرکت در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس نیست، بنابراین حضور تمام‌قدی در آن خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی حرف رک به نقل از صائین قلعه، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی امروز در همایش بزرگ انس و الفت پیش‌کسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس که با حضور بیش از یک هزار و دویست نفر در تالار قصر طلا شهرستان شاهین‌دژ برگزار شد گفت: شما عزیزان، مجاهدان فی‌سبیل‌الله، مجاهدان روزهای سخت این شهرستان با حضور در جنوب و غرب کشور و مناطق عملیاتی این استان گرفته تا مناطق مرزی سردشت، پیرانشهر، مهاباد، بوکان، ارومیه، خوی سلماس و جاهای دیگری که در صحنه بودید از شما ملت همیشه در صحنه جهت ایثار و فداکاری در راه کشور تشکر می‌کنم.

وی افزود: کارهای خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران بسیار باارزش بوده است و با نقش‌بستن شهید بوستانی که در روستای قره سقل اشنویه و شهید الماسی در شهرستان بوکان به جمع شهدای پیوستند صبر مسئلت دارم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حمید آذین پور گفت: شهید والامقام سردار حمید آذین پور از جمله شهدایی بودند که نقش بسزایی در مدیریت جنگ در زمان جبهه داشتند و برنامه‌ای برای گرامیداشت این شهدا نیز برگزار شد که در این برنامه از این شهدا یاد شد که فی‌سبیل‌الله هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: با یادداشتن آن زمان که در پاک‌سازی شهرستان شاهین‌دژ و تکاب و بوکان و سقز از گروهک‌های ضدانقلاب و تجربه طلب بودن که توسط عزیزان این شهرستان شاهین‌دژ که باقدرت و انقلابی بودنشان با این گروهک‌های تجزیه‌طلب مقابله و آنان را در این شهرستان شکست دادند و نهایت دشمنان اسلام در مقابل نیروهای جهادی شهرستان با شکست سختی مواجه شدند.

رجبی تصریح کرد: حضور این عزیزان در منطقه‌های عملیاتی باعث شد حتی در تعقیب آنان به سمت مرزهای کشور برای مقابله با آنان در شهرهای استان پیش ببرند؛ لذا این کار ارزشمند، توانمندی بزرگی برای ملت ولایت‌مدار شهرستان است.

رجبی ضمن اشاره به بیانه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: این بیانیه که توسط مقام معظم رهبری تدوین شده یک سند معتبری هست و با تدبر این بیانیه می‌توان در برابر مشکلات و فتنه‌ها ایستادگی کرد.

وی در ادامه افزود: در این بیانیه بر قدرت اجماع‌کنندگی، بسیج‌کنندگی، برانگیختگی و دوم اینکه جهت‌دادن، هدف دادن (مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رأی‌دادن) توصیه شده است و برهم ما واجب است مطیع اوامر ولی زمان باشیم.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: در روزهای آتی شاهد یک صحنه بزرگ و تاریخی بر انتخاب مملکت خویش با انتخاب اصلح و صحیح بر برانگیختگی انگیزه و اثر قدرت آن در منطقه باید حاصل شود فلذا از شما مردم عزیز دعوت مشارکت همگانی انتخابات را دارم.

وی شرکت در انتخابات را یک نوع عملیات سیاسی مهم ارزیابی کرد و گفت: اهمیت شرکت در این رویداد کمتر از شرکت در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس نیست، بنابراین حضور تمام‌قدی در آن خواهیم داشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×