» پیشخوان » همکاری خوی و وان برای جذب سرمایه‌گذار
پیشخوان - تیتر یک - خوی
شهردار خوی خبر داد:

همکاری خوی و وان برای جذب سرمایه‌گذار

خرداد 21, 1402 زمان مطالعه: 1 دقیقه 40

شهردار خوی از همکاری خوی و شهر وان ترکیه در خصوص جذب سرمایه‌گذار خبرداد.

به گزارش حرف رک حسن نصرالله پور شهردار خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در خصوص دستاوردهای سفر دو روزه جمعی از مدیران شهری به شهرهای ادرمیت و توشبا ترکیه گفت: خوی زمینه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارد و دراین‌خصوص علاوه بر لزوم تقویت همکاری و مناسبات در حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت، تاریخی و گردشگری مذهبی، آمادگی ایجاد بسترها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را دارد و از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند.

نصرالله پور با اشاره به ظرفیت‌های غنی شهرستان خوی گفت: شهر خوی شهری باستانی، مذهبی، فرهنگی، گردشگری بوده و اشتراکات فرهنگی و دینی و تاریخی شهرهای خوی و وان امکان بسیار مناسبی برای توسعه مناسبات شهرداری‌های شهرهای مذکور فراهم می‌کند و باید از این ظرفیت‌ها، استفاده بهینه‌ای صورت پذیرد.

وی گفت: این دیدارها باهدف گسترش همکاری‌های دوجانبه بین خوی و شهرهای هم‌جوار ترکیه جهت جذب سرمایه‌گذار و توسعه مناسبات فرهنگی با دعوت شهردار شهرهای مذکور صورت گرفت.

بازدید از مراکز تولیدی فضای سبز، خانه‌های فرهنگ، مجتمع تأسیساتی شهرداری ادرمیت و مراکز آموزشی و فرهنگی این شهرها از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

 

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×