» پیشخوان » ورود شورای شهر میاندوآب به موضوع زمین پارک کوی سعادت
پیشخوان - میاندوآب

ورود شورای شهر میاندوآب به موضوع زمین پارک کوی سعادت

خرداد 30, 1402 10

شورای شهر میاندوآب با برگزاری جلسه فوق‌العاده، پیگیری موضوع خارج‌شدن زمین پارک کوی سعادت را بررسی و تاکید کرد که این زمین و پارک متعلق به شهرداری است.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، “جهانگیر قاسم‌زاده” عضو شورای شهر میاندوآب در جلسه هفتگی این شورا در سخنانی، گفت: تنها پارک واقع در کوی سعادت به مساحت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع از دست شهرداری خارج می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم این پارک تخریب، قلع‌وقمع و از دست شهرداری خارج شود، افزود: از رئیس شورای شهر درخواست دارم تا در راستای جلوگیری از این موضوع، با مسئولین شهرداری و شهرستانی جلسه فوق‌العاده برگزار کرده و موضوع را پیگیری کند.

بعد از طرح این موضوع، شورای شهر نسبت به آن حساس شده و جلسه فوق‌العاده شورای شهر میاندوآب با حضور پنج عضو شورای شهر، سرپرست و کارشناسان شهرداری و روسای ادارات مسکن و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک برگزار و پیگیری موضوع در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

در این جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب با تأکید بر اینکه طبق اسناد موجود، این پارک متعلق به شهرداری است، گفت: شهرداری و شورای شهر میاندوآب اجازه تصرف به غیر را نخواهد داد.

بابک محمدزاده اظهار کرد: پیگیری موضوع زمین پارک کوی سعادت از طریق مراجع قضایی و قانونی شروع شد و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به‌هیچ‌وجه اجازه پایمال‌شدن بیت‌المال که حق‌وحقوق شهرداری و مردم است را نمی‌دهیم و نتایج اقدامات را نیز به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

در ادامه این جلسه نیز موضوعات و جزئیات مرتبط توسط حاضران از شهرداری و رؤسای ادارات مسکن و شهرسازی و ثبت‌اسناد و املاک ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×