» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید «امداد اسمعیل‌پور»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌نامه شهید «امداد اسمعیل‌پور»

اسفند 7, 1402 50

شهید «امداد اسمعیل‌پور» در وصیت‌نامه خود نوشت: «مادر جان! پدر مرحوم و تمام برادرانم و خواهرانم به وجود شما می‌بالند كه چنين فرزندى به اسلام هديه كرده‌ايد. مبادا ناراحت شويد، بلكه بايد افتخار كنيد و بدانيد كه من راه خود را آزادانه انتخاب كرده‌ام.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»،  شهید امداد اسمعیل‌پور بیست و ششم اردیبهشت 1340 در روستای اولق از توابع شهرستان سلماس چشم به جهان گشود.

پدرش بابا و مادرش بالاجه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به عنوان گروهبان یکم ارتش در جبهه حضور یافت. سرانجام در دوازدهم اردیبهشت 1361 در کرخه نور براثر انفجار مین به شهادت رشید.

در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را می‌خوانید:

‏بسم الله الرحمن الرحيم

سلام بر مادرم كه خيلى دوست داشتم با شما باشم و هميشه در كنار شما زندگى كنم، ولى وقت جهاد و دفاع از دين خداست و اين جهاد از همه واجب‌تر است.

مادر جان! همه می‌ميرند، ولى چه بهتر در راه خدا كشته شوند.

مادر جان! از تو می‌خواهم كه بدی‌هاى مرا ببخشى و از من راضى باشى و از شهيد شدن من ناراحت و غمگين نباشى و از تو می‌خواهم هميشه به ياد خداوند و روز قيامت باشيد.

مادر جان! پدر مرحوم و تمام برادرانم و خواهرانم به وجود شما می‌بالند كه چنين فرزندى به اسلام هديه كرده‌ايد. مبادا ناراحت شويد، بلكه بايد افتخار كنيد و بدانيد كه من راه خود را آزادانه انتخاب كرده‌ام و از شما مى خواهم كه براى من گريه نكنيد.

والسلام عليكم و رحمه‌الله و بركاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×