» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید «سید احمد موسوی»
تازه های خبر

وصیت‌نامه شهید «سید احمد موسوی»

آذر 7, 1402 30

سید احمد موسوی در وصیت‌نامه خودنوشت: وارد سپاه شدم تا در راه اسلام به شهادت برسم و به دشمنان نشان بدهم که ما ملت ایران به رهبری امام خمینی بت‌شکن، هرگز به زیر بار ابرقدرت‌ها زندگی نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» شهید «سید احمد موسوی همپا» هشتم فروردین 41 در روستای چهارطاق از توابع شهرستان تکاب دیده به جهان گشود. پدرش سید حسن و مادرش زهرا نام داشت. او تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به‌عنوان پاسدار در جبهه‌های جنگ حضور یافت. سرانجام در بیست و دوم تیرماه سال 61 در روستای انجور شاهین‌دژ هنگام درگیری با نیروهای حزب دموکرات بر اثر اصابت گلوله به سینه، به شهادت رسید. در ادامه وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را می‌خوانید.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اینجانب سید احمد موسوی فرزند سید حسن متولد 1341 ساکن تکاب محله سبزخانه کوچه خسرو. من‌بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همیشه دلم می‌خواست به اسلام و قرآن خدمت بکنم و می‌دانستم که در سپاه پاسداران این خدمت را می‌توانستم انجام دهم. چون سن کمی داشتم، در سپاه ثبت‌نامم نمی‌کردند. بعد از تلاشی در مورخه، شانزدهم خرداد 60 به سپاه آمدم تا در این راه که خدمت به اسلام است در این راه شهید بشوم تا با شهادت خودم به ابرقدرت‌ها نشان بدهم که ما ملت ایران به رهبری امام خمینی بت‌شکن، هرگز به زیر بار ابرقدرت‌ها زندگی نخواهیم کرد و در آخر به مادرم بگویید برایم گریه نکند که شهید همیشه زنده است و به پدرم بگویید که افتخار کند پسری را در راه اسلام قربانی داده است.
والسلام
1 – شمعی بر مزارم بگذارید تا برایم بگرید.
2 – هنگام دفن چشم‌هایم را باز بگذارید تا دشمن نگوید کورکورانه مرد.
3 – دست‌هایم را باز بگذارید تا نگویند چیزی با خودش برد.
پیروز باد بازوی پرتوان اسلام
نابود باد دشمنان اسلام
بیست و دوم تیر 61 مصادف با 21 رمضان
سید احمد موسوی

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×