» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید «عطا‌الله بیدقی اغولبیک»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌نامه شهید «عطا‌الله بیدقی اغولبیک»

بهمن 28, 1402 10

شهید «عطا‌الله بیدقی اغولبیک» در وصیت‌نامه خود نوشت: پدر و مادر عزيز و گرامى، در هنگام نبودن من در خانه ايجاد ناراحتی نکنید، صبور باشيد، امام و تمام رزمندگان را دعا كنيد و يار و ياور او باشيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»،  شهید «عطا‌الله بیدقی اغولبیک» پانزدهم مرداد ۱۳۴۳ در روستای اغولبیک از توابع شهرستان تکاب به دنیا آمد.

پدرش کریم کشاورز بود و مادرش کبری نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت و به عنوان پاسدار در جبهه فعالیت می‌کرد سرانجام در هجدهم آبان ۱۳۶۲ در روستای کانی سفید شهرستان زادگاهش هنگام درگیری با گروه‌های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. در ادامه وصیت نامه شهید بزرگوار را می‌خوانید:

بسم رب الشهداء و الصديقين

با درود فراوان به رهبر كبير انقلاب اسلامى و با سلام به تمام شهداى گلگون كفن انقلاب اسلامى و با اميد پيروزى نهايى به تمام رزمندگان اسلام بر عليه كفر جهانى.

خدايا، اميدوارم توانسته باشم با خون خود جزء خون‌هايى كه چون سيل درخت پاينده اسلام را آبيارى می‌كند بوده باشم.

خدايا از تو می‌خواهم كه به مادران امين يعنى به مادرانى كه امانت تو را به خودت تحويل داده‌اند صبر و شكيبايى عطا كنى و تو ای مادر، قرآن مجيد مي‌فرمايد: «ايها الذين آمنوا الا تلهكم اموالكم و اولادكم عن ذكر ا… و من يفعل ذلك مالئك هم الخاسرون» و هم چون فرزندت را در اين راه دادی خوشحال باش كه امانتی را تحويل داده‌ای كه بالاخره بايد تحويل می‌دادی.

پدر و مادر عزيز و گرامى، در هنگام نبودن من در خانه ايجاد ناراحتی ننمائيد. صبور باشيد. امام و تمام رزمندگان را دعا كنيد و يار و ياور او باشيد. مبادا به خاطر از دست دادن من منتی بر كسی گذاريد و از انقلاب انتظار داشته باشيد.

پدر و مادر و خواهرم و برادرانم، از اينكه من شهيد شدم به هيچ وجه ناراحت نشويد. چون اگر من شهيد شدم به آرزوی خود رسيدم.

به ديدار خدا رفته ام و من پيش حسين(ع) رفته‌ام. شاهد و ناظر هستم و اين را هم بدانيد كه تا خدا را داريد غم و غصه به دلتان راه ندهید.

خدا يار و نگهدار شما باشد.

به اميد زيارت كربلا

عطا الله بيدقى.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×