» تازه های خبر » وصیت‌نامه «شهید مفقودالاثر بیت‌الله هدایتی»
تازه های خبر

وصیت‌نامه «شهید مفقودالاثر بیت‌الله هدایتی»

اردیبهشت 2, 1403 40

«شهید مفقودالاثر بیت‌الله هدایتی» در وصیت‌نامه خودنوشت: دوستان مهربان این انتظار را دارم که پس از شهادت من اسلحه‌ام را به دوش گرفته و هم‌دوش برادران سلحشور در جبهه بر علیه دشمنان انقلاب بجنگند و همیشه پشتیبان امام باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» «شهید مفقودالاثر بیت‌الله هدایتی» بیست و پنجم آبان ۱۳۴۲ در خانواده‌ای متدین در روستای کشمش تپه از توابع شهرستان ماکو چشم به جهان گشود. تحصیل را تا کلاس پنجم ابتدائی ادامه داد، ولی به سبب عدم امکانات مجبور به ترک تحصیل شد. با اوج‌گیری انقلاب اسلامی همگام با امت سلحشور در تظاهرات و راهپیمایی‌ها شرکت فعال داشت. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند برای حفظ دستاوردهای انقلاب و همچنین پاسداری از مرزهای میهن اسلامی لباس سربازی را به تن نمود و پس از طی آموزش نظامی راهی جبهه‌های حق علیه باطل گردید و در طول خدمت مقدس نظام‌وظیفه خدمات ارزنده‌ای انجام داد.

وی به‌خاطر عشق و علاقه‌ای که به خدا، قرآن و وطن خویش داشت، پیروی از فرامین امام خمینی پس از اتمام خدمت سربازی بسیجی گشت تا بتواند از این طریق به آرزوی خویش یعنی همان خدمت به انقلاب و ایثار و شهادت در راه خدا و اسلام برسد.

بیت‌الله هدایتی، در همه حال جهاد در راه خدا، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب را بر همه چیز ترجیح می‌داد. بنا بر اظهار خواهر گران‌قدر شهید وی در یکی از فعالیت‌های تبلیغاتی خویش در کردستان هنگامی‌که اقدام به پخش عکس‌های امام خمینی (ره) و همچنین تبلیغات در مورد انقلاب اسلامی مورد حمله اشرار منطقه قرار می‌گیرد. وی در پشت‌جبهه نیز در کوی و برزن و در مسجد محله به تبلیغ در باره اسلام و جذب جوانان به‌سوی مکتب اسلام اقدام می‌کرد و در روستای زادگاهش انجمن اسلامی تشکیل داده بود تا بتواند از این راه جوانان راه با دستورات دین مبین اسلامی آشنا کند.

و سرانجام بیت‌الله هدایتی، عشق خود را نسبت به دین اسلام و میهن اسلامی با شجاعت و شهادت خویش نشان داد و در یکی از عملیات به هنگام فتح یکی از تپه‌هایی که در دست ضد انقلابیون بود علی‌رغم مخالفت فرمانده ایشان با اصرار عازم خط مقدم شده و در همان درگیری در تاریخ بیست و چهارم بهمن ۱۳۶۱، پیکر وی به مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و یکم آذر ۱۳۸۲، پس از تفحص در شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×