» اجتماعی » پایان قدرت‌نمایی اراذل‌واوباش در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی

پایان قدرت‌نمایی اراذل‌واوباش در ارومیه

خرداد 31, 1402 30

پلیس رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد قدرت‌نمایی و مزاحمت برای شهروندان در سطح ارومیه کرده بودند، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ سرهنگ”محمدعلی حقوردیان”در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت اخبار مبنی بر اینکه سه نفر از اراذل‌واوباش باقدرت نمایی و عربده‌کشی باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده‌اند بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند مخفیگاه این متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیرشده که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه و نزاع‌های فردی و دسته‌جمعی بودند پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حقوردیان با بیان اینکه دراین‌خصوص سه متهم (دو نفر سطح دو و یک نفر سطح سه) دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل به‌هیچ‌عنوان اجازه عرض‌اندام به اشرار و هنجارشکنان را نخواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×