» اخبار استان » شهید رئیسی تصویری ماندگار از خدمت خالصانه
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مطرح کرد:

شهید رئیسی تصویری ماندگار از خدمت خالصانه

خرداد 2, 1403 00

رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: رئیس جمهور شهید فردی مخلص و با ایمان بود که  با خدمات شایسته خود انقلابی بودن خود را به‌خوبی نشان داد و شهید آیت الله رئیسی یک تصویر ماندگار از خدمت مخلصانه و خاضعانه در نظام اسلامی بجا گذاشت.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار سقوط بالگرد هوایی رئیس جمهور و شهادت ایشان و هئیت همراهش اظهار کرد: رئیس چمهور شهید فردی مخلص و با ایمان بود که  با خدمات شایسته خود انقلابی بودن خود را به‌خوبی نشان داد و شهید آیت الله رئیسی یک تصویر ماندگار از خدمت مخلصانه و خاضعانه در نظام اسلامی بجا گذاشت.

وی به اجتماع عظیم مردم ولایت‌مدار و قدرشناس در مراسم تشییع جنازه اشهره کرد و گفت:این اجتماع و خیل عظیم جمعیت نشانه احترام به خدمتگزاران ملت است، شهید جمهور آیت الله رئیسی یک تصویر ماندگار از خدمت مخلصانه و خاضعانه در نظام اسلامی بجا گذاشت.

عتباتی با اشاره به اقدامات شایسته رئیس جمهور شهید در دوران خدمت خود تصریح کرد: هرکسی که بتواند بیشتر در خدمت مردم باشد و گره از مشکلات مردم باز کند نزد خداوند مقرب‌تر است و همان شهید خدمت بهترین عنوانی است که می‌توان برای آیت الله رئیسی به کار برد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به حضور رئیس جمهور شهید در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: بیشترین دغدغه‌ آیت‌الله رئیسی محرومیت‌زدایی در استان و فعال شدن واحدهای راکد و احیای دریاچه ارومیه بود که اقدامات موثری در این خصوص در استان انجام شده است.

خاطرنشان می‌شود مردم با شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا خامنه ای،شهدای خدمت را بدرقه کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان،حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و گروه پرواز روز گذشته هنگام بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی بر اثر سقوط بالگرد در منطقه ورزقان به فیض شهادت نائل گشتند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×