» اخبار استان » بوکان » پست سی‌سی‌یو بیمارستان بوکان به بهره‌برداری رسید
بوکان
بوکان - پیشخوان

پست سی‌سی‌یو بیمارستان بوکان به بهره‌برداری رسید

تیر 2, 1402 30

پست سی‌سی‌یو بیمارستان بوکان با هشت تخت و اعتباری بیش از ٢٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس؛ فرماندار بوکان روز پنجشنبه و در حاشیه آیین افتتاح افزایش “پست سی‌سی‌یو” بیمارستان این شهر در خصوص وضعیت بهداشت و درمان بوکان گفت: خوشبختانه طی چند سال گذشته اقدامات مثبتی در حوزه تجهیز بهداشت و درمان شهرستان اتفاق افتاده که این مهم آینده روشنی را امید می‌دهد.

خشایار صنعتی افزود: نزدیکی بوکان به مرز کشور عراق و تحت پوشش قراردادن بیماران در شمال استان کردستان و جنوب استان آذربایجان غربی و نیاز بیماران این کشور عراق به خدمات درمانی بدهد.

وی عنوان کرد: جدای از اقلیم کردستان، همجواری با شهرهای سقز، مهاباد، تکاب، شاهین‌دژ، میاندواب، سردشت و بانه فرصتی را پیشروی شهرستان بوکان قرار داده تا در حوزه گردشگری سلامت تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه گردشگری سلامت یکی از ارزآورترین انواع گردشگری است که می‌تواند بخش‌های متعددی را درگیر کند، افزود: با فعال‌شدن بخش‌های مختلف درمان در بیمارستان بوکان می‌توانیم شاهد آمدن و افزایش گردشگران سلامت در شهرستان باشیم.

فرماندار بوکان از واگذاری احداث بیمارستان جدید ٢۵٠ تختخوابی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: امیدواریم با واگذاری احداث و تأمین اعتبار بیمارستان به وزارت بهداشت شاهد سرعت گرفتن پروژه در آینده نزدیک باشیم.

وی تصریح کرد: بی‌تردید با احداث و بهره برداری از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جدید بوکان می توان امیدوار بود که شهر بوکان به عنوان قطب سلامت منطقه تبدیل و روزانه پذیرای صدها نفر برای درمان از شهرهای مختلف منطقه و حتی شمال عراق باشد.

صنعتی افزود: هرچند جدای از افزایش تخت های بیمارستانی نیاز است که نیروی انسانی متخصص در زمینه های مختلف برای حوزه بهداشت و درمان نیز جذب شود.

لازم به ذکر است که در این مراسم که پنجشنبه یکم تیرماه برگزار شد، پست سی‌سی‌یو بیمارستان با هشت تخت و اعتباری بیش از ٢٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این بخش یک بخش ویژه به بخش‌های ویژه بیمارستان بوکان افزوده شد.

در این مراسم که خیرین عرصه سلامت نیز حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات آنها با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×