» پیشخوان » پلیس ساختمان روستایی در میاندوآب راه‌اندازی می‌شود
پیشخوان - میاندوآب

پلیس ساختمان روستایی در میاندوآب راه‌اندازی می‌شود

خرداد 8, 1402 30

بخشدار مرکزی میاندوآب گفت: در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز، پلیس ساختمان روستایی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، مصطفی باقر نژاد در نشست هم‌اندیشی دهیاران، اظهار کرد: روزهای آینده پلیس ساختمان روستایی راه‌اندازی می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی میاندوآب افزود: توسعه عمرانی و رفاهی روستاها، حل مسائل و مشکلات مردم از اولویت‌های اصلی دولت است.

دهیاران از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه گفت: فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و اخذ پروانه ساخت در اولویت کاری دهیاران باشد.

ناصر سلمان‌زاده افزود: دهیاران در مباحث مالی، عملکرد عمرانی تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا به ارتقای درجه دهیاری منجر شود.

وی اظهار کرد: حکم کمیسیون ماده ۹۹ نیز حکم قضایی بوده و لازم‌الاجراست.

اعتبارات ویژه برای آسفالت معابر روستایی

مهدی رضایی، رئیس اداره فنی و امور عمرانی فرمانداری میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه دولت اعتبارات ویژه‌ای برای آسفالت معابر روستایی هزینه می‌کند، گفت: هرگونه حفاری در سطح معابر آسفالت روستایی فقط با هماهنگی دهیاران و تعیین نحوه ترمیم محل حفاری انجام خواهد شد.

این جلسه با حضور جمعی از روسای ادارات باهدف ایجاد تعامل و همکاری سازنده در جهت ارائه خدمات مناسب در سطح روستاها و نحوه استفاده دهیاران به‌عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×