» تیتر یک » پیش‌بینی برداشت ۱۰۰ هزار تن گندم در میاندوآب
تیتر یک - میاندوآب
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد:

پیش‌بینی برداشت ۱۰۰ هزار تن گندم در میاندوآب

خرداد 27, 1402 10

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۰۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در میاندوآب برداشت شود.

به گزارش حرف رک، رضا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: کشاورزی درمیاندوآب یکی از محورهای توسعه اقتصادی بوده و برداشت محصولاتی همچون گندم و کلزا مسئله اساسی و حیاتی برای تأمین نیاز منطقه و کشور است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: بر این اساس امسال ۲۰ هزار و ۴۴۸ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به کشت محصول گندم اختصاص‌یافته است.

وی گفت: امسال با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۱۰۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در میاندوآب برداشت شود.

مقدم تصریح کرد: باتوجه‌به بازنگری در قیمت گندم در شورای قیمت‌گذاری و افزایش قیمت خرید تضمینی این محصول، اصلاح الگوی کشت و کاهش سطح زیر کشت محصولات آب بر در میاندوآب محقق شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اظهارکرد: پنج مرکز خرید تضمینی غلات در شهرستان میاندوآب کار خرید گندم را بر اساس دستورالعمل ابلاغی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×