» اجتماعی » چهره منفور منافقین در ذهن و روح ایرانیان نهادینه شده است
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

چهره منفور منافقین در ذهن و روح ایرانیان نهادینه شده است

خرداد 28, 1402 30

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران اسلامی از منافقین کوردل تصاویر زیادی در ذهن دارند؛ بنابراین چهره منفور آنان در ذهن و روح ایرانیان نهادینه شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتهد جواد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار حرف‌ رک اظهار کرد: منافقین در سال ۶۷ به دنبال ایجاد وحشت بین مردم بودند.

وی تصریح کرد: منافقین یکی از دشمنانی هستند که علیه ملت ایران به دشمنی و توطئه می‌پردازند و در طول تاریخ انقلاب اسلامی مانند امثال منافقین گروهک‌ها و جریان‌های متعددی بودند که با وجود بودجه‌های فراوان و تجهیزات متعدد به هدف خود نرسیدند و این نشان‌دهنده هدف والای جمهوری اسلامی است که دشمنان را ناکام گذاشته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: منافقین بدانند که جنایات آنها هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد و کارنامه آن‌ها پاک‌شدنی نیست.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی از منافقین کوردل تصاویر زیادی در ذهن دارند؛ بنابراین چهره منفور منافقین با جنایاتی که مرتکب شده‌اند کاملاً در ذهن و روح ایرانیان نهادینه شده است.

شبستری بیان کرد: منافقین در طول تاریخ ایران اسلامی دست‌نشانده استعمار جهانی بودند که از طریق شعارهای دفاع از خلق، خلق قهرمان و فریبنده می‌خواستند در دل مردم راه یابند؛ اما با جنایاتی که مرتکب شدند ماهیت آنان در پیش ملت آشکار شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر منافقین بر کشور ایران مسلط می‌شدند؛ چون مهره‌های استکبار بودند به قطع یقین استعمار بر کشور تسلط می‌یافت.

شبستری تصریح کرد: تلاش دشمنان و منافقان براندازی نظام اسلامی بود بنابراین دشمن از همان روز پیروزی انقلاب تا همین حالا نقشه‌های شوم زیادی را طراحی و اجرا کرده و هر بار هم شکست خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×