» اخبار استان » میاندوآب » کارخانه کارتن‌سازی در باروق طعمه حریق شد
میاندوآب
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب:

کارخانه کارتن‌سازی در باروق طعمه حریق شد

مهر 2, 1402 100

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: کارخانه کارتن‌سازی واقع در ورودی شهر باروق دچار آتش‌سوزی شده بود که با تلاش آتش‌نشانان آتش مهار شد.

به گزارش حرف رک، سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در ورودی باروق، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک کارخانه کارتن‌سازی طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی در این کارخانه با تلاش و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان میاندوآب، باروق و روستای گل خاموش شد.

وی گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به سایر نقاط و واردشدن خسارات بیشتر جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در خصوص علت این حادثه نیز، اظهار کرد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

محمدی با توصیه به شهروندان در خصوص استفاده از سیستم‌های اطفا حریق در منزل و محل کار، تصریح کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×