» اخبار استان » بوکان » کارنامه ۵۰ ساله گروهک منافقین سرشار از جنایت‌های ضد دینی است
مصاحبه
بوکان - پیشخوان
رئیس مرکز بزرگ اسلامی بوکان:

کارنامه ۵۰ ساله گروهک منافقین سرشار از جنایت‌های ضد دینی است

خرداد 29, 1402 30

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بوکان گفت: کارنامه ۵۰ ساله سازمان منافقین مملو از جنایت‌های ضد دینی و ملی بوده که در تاریخ این سرزمین به ثبت رسیده است.

به گزارش حرف‌رک به نقل از کانی‌پرس؛ حجت اسلام پوراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز ۲۸ خرداد و جنایات منافقین بر مردم ایران اظهار کرد: در تاریخ جهان همیشه بودند انسان‌ها و گروهک‌های که برای رسیدن به مقصد خود از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند.

وی افزود: گروهک منافقین که قبل از انقلاب با تز اسلام‌گرایانه و برای جذب طبقات مختلف جامعه تلاش می‌کرد بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ماهیت ننگین و پلید و ضد دینی‌اش برای مردم آشکار شد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بوکان تصریح کرد: قتل وعام ۱۷ هزار نفر از مردم کشور سند بارزی بر جنایت‌های این گروه است که در تاریخ به ثبت رسیده و ماندگار خواهد ماند.

حجت‌الاسلام پوراحمد افزود: همکاری با رژیم بعث در حمله به ملت ایران، کمک به انفال هزاران نفر از مردم بی‌گناه کردستان عراق و جنایت‌های بیشمار دیگر این گروهک نشان از ماهیت رهبران آن می‌دهند که خود را تابع هیچ قید و بندی نمی‌بینند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی بوکان افزود: بی‌ایمانی، تشویق مردم به منکرات، بازداشتن مردم از خوبی‌ها، بخل، فریب‌کاری، فسادگری و فراموش‌کردن خدا از و کشتار بی‌گناهان جز بارزترین نکات شخصیتی منافق است.

وی افزود: کارنامه ۵۰ ساله گروهک منافقین سرشار از جنایت‌ها امر به منکرات، تهمت به مقدسات و غیره است که این نشان از ماهیت این گروهک است که هدف اصلی دورکردن ملت ایران از اسلام است.

پوراحمد عنوان کرد: ماهیت ضددینی، ضدمردمی و غیراخلاقی منافقین موجب شد که مردم هم خیلی زود به آنان بدبین شوند و طبیعتاً این امر موجب گردید تمام عوامل مردمی و حکومتی علیه آنها باشند و سرشت پلیدشان در جنایاتی که مرتکب شدند فاش شد.

وی با بیان اینکه در برهه‌های مختلف سازمان منافقین ضربه‌هایی سنگین و جبران‌ناپذیری از نظام جمهوری اسلامی خورده‌اند افزود: ضربات سنگین جمهوری اسلامی بر پیکره گروهک منافقین باعث شده که آنان نتوانند اقداماتشان را آن‌گونه که مدنظر دارند پیش ببرند به همین علت وارد گام قتل سیاسی و همکاری با دشمنان این سرزمین شده‌اند.

پوراحمد خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر نیز ضمن سازماندهی گروهک‌های خود، سعی کردند که در اقدامات تروریستی مختلف، نقش داشته باشند و بیشتر هم بر روی حوزه‌های فرهنگی و جریان براندازی تمرکز کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×