» اجتماعی » کارگران سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در برابر دشمن هستند
اجتماعی - اخبار استان - بوکان

کارگران سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در برابر دشمن هستند

اردیبهشت 11, 1402 70

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس؛ همزمان با روز جهانی کارگر فرماندار بوکان در گفتگو با خبرنگار کانی پرس، کارگران را قلب تپنده توسعه کشور دانست و گفت؛ در تمام جوامع بشری کارگران از مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت هستند و به همین علت می‌توان آنان را قلب تپنده بالندگی و پیشرفت یک کشور دانست.

خشایار صنعتی با تبریک این روز مبارک به همه کارگران پرتلاش بوکانی که بی‌وقفه در حال کار برای رونق توسعه شهرستان هستند افزود؛ حمایت‌های مادی و معنوی از کارگر را می‌توان مهم‌ترین، ساده‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری برای پیشرفت دانست که تحقق این مهم نیاز به عزم راسخ مدیران و کارفرمایان دارد.

وی ادامه داد؛ جامعه کارگری بی‌تردید بیشترین نقش را در حوزه تولید ایفا می‌کند، پس لازم است همیشه کارگران را به‌عنوان، بهترین قشر جامعه در راستای توسعه و پیشرفت کشور ببینیم و در راستای کاهش مشکلات آنان گام برداریم

صنعتی تصریح کرد: بی‌تردید شهرستان بوکان داری بهترین ظرفیت از نظر منابع انسانی به‌ویژه در حوزه کار است و گواه آن نیز وجود بیش از ۲۵ هزار بیمه شده در حوزه کار می‌باشد.

فرماندار بوکان ادامه داد؛ کارگران بوکان در وضعیت‌های مختلف اقتصادی، کرونا و تحریم‌های گسترده استکبار برای یک‌لحظه هم که شده میدان تولید با خالی نکردند و به کار و تلاش برای توسعه شهرستان ادامه دادند.

وی عنوان کرد؛ لازم است مدیران و کارفرمایان دغدغه‌های این قشر به‌ویژه در حوزه مالی و بیمه را به جد پیگیری کنند.

فرماندار بوکان در ادامه با اشاره به آمار ۱۱ درصدی بیکاری سطح شهرستان تصریح کرد؛ با افزایش وام‌های خوداشتغالی، جذب سرمایه‌گذاران خرد و کلان و توجه ویژه به قشر کارگر می‌توان ظرف چند سال شاهد کاهش چشمگیر آمار بیکاری در سطح شهرستان باشیم

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگر در دین مبین اسلام و فرهنگ ما نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته است تا جای که پیامبر بر دست کارگر بوسه زده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×