» اخبار استان » کدام نمایندگان آذربایجان غربی خودروی شاسی بلند گرفتند؟
اخبار استان - گزارش و تحلیل

کدام نمایندگان آذربایجان غربی خودروی شاسی بلند گرفتند؟

اردیبهشت 17, 1402 60

به گزارش گروه سیاسی حرف رک؛ موضوع دریافت خودروی شاسی‌بلند در آستانه استیضاح وزیر سابق صمت در مجلس چند روزی است که به یکی از مسائل موردتوجه در افکار عمومی کشور تبدیل شده است.

تاکنون رسانه‌ها گفتگوها و گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره ابعاد مختلف این موضوع منتشر کردند؛ اما این بار صداوسیما به سراغ تعدادی از نمایندگان مجلس رفته و از خود آنها درباره دریافت خودرو سؤال پرسیده.

در این گزارش از نمایندگان سؤال شده که آیا خودشان هیچ‌وقت از خودروسازان خارج‌ازنوبت خودرو نگرفته‌اند؟ و آیا هیچ‌وقت هیچ‌کدام از اعضای خانواده، دوستان و آشنایان را برای دریافت خودرو خارج‌ازنوبت به خودروسازان معرفی نکرده‌اند؟

در میان اسامی ۱۰۰ نماینده‌ای که به این سؤالات جواب منفی دادند از نمایندگان استان آذربایجان غربی فقط نام‌های سید سلمان ذاکر و وحید جلال زاده نمایندگان ارومیه به چشم می‌خورد.

مشخص نیست که خبرنگار صداوسیما آیا با سایر نمایندگان استان تماس گرفته و آنها پاسخی ندادند یا اصلاً تماسی با آنها گرفته نشده؟

پایگاه خبری حرف رک با پیگیری این موضوع از نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس به دنبال یافتن پاسخ این سؤالات خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×