» اخبار استان » کرایه تاکسی‌های درون‌شهری در میاندوآب افزایش یافت
اخبار استان - اقتصادی - میاندوآب

کرایه تاکسی‌های درون‌شهری در میاندوآب افزایش یافت

اردیبهشت 18, 1402 50

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، کرایه تاکسی یکی از موضوعاتی است که همواره به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان تاکسی و مسافران بوده و همه ساله نیز تعیین و اعلام نرخ جدید کرایه‌ها به‌عنوان موضوع مهمی از سوی شهروندان و رانندگان مطرح می‌شود.

از ابتدای امسال نیز بارها رانندگان تاکسی در میاندوآب، درخواست افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی را داشته و آن را جلسات مختلف بیان کرده‌اند و در همین راستا نیز سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری میاندوآب نامه‌ای به شورای شهر ارسال و پیشنهادهای خود را در این زمینه مطرح کرد.

شورای اسلامی شهر میاندوآب نیز افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی‌های درون‌شهری را تصویب کرد تا روند قانونی آن برای ابلاغ طی شود.

در جلسه اخیر نیز شورای شهر میاندوآب یکی از موضوعاتی که در دستور کار قرار گرفت؛ موضوع افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه تاکسی‌های درون‌شهری بود که اعضای شورای شهر در مورد نظر ستاد تنظیم بازار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این موضوع، شورای اسلامی شهر میاندوآب، مصوبه قبلی خود مبنی بر افزایش کرایه‌های تاکسی‌های درون‌شهری را به‌صورت جدول نهایی کرد.

بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر میاندوآب، کرایه یک نفر به‌ازای یک مسیر سی هزار ریال، به‌ازای دو مسیر 50 هزار ریال و به‌ازای سه مسیر  70 هزار ریال تعیین شده است.

هم چنین نرخ کرایه دربستی تاکسی‌های درون‌شهری و آژانس‌های تلفنی نیز 150 هزار ریال تعیین شده است.

این مصوبه شورای اسلامی شهر میاندوآب در صورت تأیید هیئت تطبیق فرمانداری، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×