» اجتماعی » کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد
اجتماعی - گفتگو - مهاباد
فرمانده نیروی انتظامی مهاباد خبر داد:

کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در مهاباد

بهمن 28, 1402 1 40

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از کشف بیش از ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «حرف رک» یوسف اشرفی در گفتگو با گروه اجتماعی هالان-۲۴ اظهار کرد: با تلاش و پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، اطلاعاتی به دست آمد که نشان‌دهنده فعالیت افراد سودجو در تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای اطراف مهاباد است و این خبر نشان از تلاش‌های قابل‌تحسین نیروهای پلیس برای جلوگیری از گسترش فعالیت‌های غیرقانونی و فروش مواد مخدر در مهاباد است.

 اشرفی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات دقیق و جمع‌آوری اطلاعات کامل، توانستند متهمان را به‌دقت شناسایی کرده و با هماهنگی با مقامات قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه و بسیار حساس، آنها را دستگیر کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد بیان کرد: این اقدام نشان از تلاش فراوان و پشتکار مأموران مواد مخدر است که این اقدام برای پایان‌دادن به فعالیت‌های غیرقانونی مواد مخدر است وظایف نیروی انتظامی برقرارکردن امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، ارزش ۱۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، عنوان کرد: مأموران انتظامی پس از کشف مواد مخدر، تحقیقات خود را درباره عوامل و شبکه‌های مواد مخدر در منطقه ادامه داده و در این راستا دو متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

یوسف اشرفی اظهار کرد: از شهروندان، خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک یا احتمال اقدام به احتکار اقلام ضروری توسط افراد سودجو، به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی در ادامه گفتگو افزود: برای حفظ نظام سالم و پایدار در چارچوب قوانین و مقررات، لازم است بر علل و عوامل پدیده‌ها و فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری کرده و روش‌های مناسب برای جلوگیری از آن همچون تشدید قوانین مبارزه با مواد مخدر و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی ایجاد شود.

 اشرفی در پایان افزود: با همکاری مردم، می‌توانیم در جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی و حفظ نظم و امنیت شهر کمک کنیم.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×